דפים

יום רביעי, 17 ביולי 2019

יש מתנות חינם: המדריך המלא לקבל ערכות לידה ודוגמיות שנת 2019


מדריך עדכני לשנת 2020
https://hashoora.blogspot.com/2020/06/2020.html



הגעת תינוק חדש לעולם היא אירוע משמח ומרגש מאוד. אבל תקופת ההריון המרגשת וההכנות לקראת בואו של התינוק, מלוות בהוצאות כספיות רבות. אחת הדרכים לחסוך כסף וגם להתנסות במגוון של מוצרים היא הזמנה של ערכות לידה ודוגמיות


ערכות לידה הולכות ותופסות תאוצה בשנים האחרונות. היצרניות הגדולות רוצות לאפשר להורים הטריים להתנסות במוצריהן, כך שיתרגלו אליהם ויעדיפו אותם. לכן, הן מציעות ערכות עם מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים או ללא עלות כלל כשהמרוויחים הם כמובן ההורים שבדרך. חלק מהערכות ניתנות לרכישה עוד לפני הלידה ואת חלקן ניתן לרכוש רק אחרי הולדת התינוק החדש.
חוץ מערכות הלידה רוב החברות הגדולות למוצרי תינוקות מאפשרות לקבל דוגמיות של המוצרים ללא עלות, כאשר ההרשמה בד”כ תיעשה דרך אתר החברה.
לפני כשנתיים עלה בבלוג פוסט דומה ובעקבות הביקוש אני מעלה כעת פוסט חדש מעודכן לשנת 2019
אז מה אפשר לקבל ואיך? הנה הפרטים:
ערכה של מוצצים וצעדים ראשונים
בחודש אוגוסט החלו גם ברשת מוצצים למכור ערכת לידה. מדובר בערכה שנמכרת בשילוב עם חברת צעדים ראשונים. ערכת “צעד ראשון” ניתנת לרכישה החל מהחודש הרביעי להריון ועד שבוע לאחר הלידה, היא עולה 25 ₪ ומכילה את המוצרים הבאים: בקבוק מאמ, מוצץ מאמ, מארז התנסות של חיתולי האגיס, מרכך כביסה סנו מקסימה 500 מ”ל, סבון רחצה בייבי כיף 90 מ”ל, מברשת שיניים אורביטול, קרם ניוואה 12 מ”ל ושובר לקבלת מטרנה בסניפי מוצצים.
לקבלת הערכה יש להירשם באתר צעדים ראשונים, בסיום ההרשמה ישלח שובר לכתובת המייל אותו יש להציג בסניף מוצצים.
ערכת בקרוב אצלך של שילב וdna
הערכה נמכרת בעלות של 29.9. מדובר בערכה חדשה שיצאה בחודש יולי 2019 והיא מיועדת להריוניות בלבד. הערכה מכילה חבילת סימילאק גולד שלב 1, חבילת סימילאק קומפורט, מוסטלה ג’ל רחצה 20 מ”ל, מוצץ אוונט, בקבוק אוונט נטורל, מארז 6 רפידות הנקה של לנסינו, קרם החתלה 10 מ”ל של מוסטלה, קרם למניעת סימני מתיחה 10 מ”ל של מוסטלה, ארגונית לעגלה של סימילאק ומארז התנסות של האגיס שמכיל מספר חיתולים, חבילת מגבונים קטנה ומשטח החתלה חד פעמי. בעיני זאת אחת הערכות המשתלמות ביותר שיש היום, היא מכילה פריטים רבים בגודל מלא ומוצרים איכותיים מאוד. על מנת לקבל את הערכה יש להירשם באתר ולקבל קוד במסרון אותו ניתן לממש בסניפי שילב.
ערכת לידה של סופר פארם
אחת מהערכות הוותיקות והזולות שקיימות בשוק ולמרות מחירה הזול היא מכילה פריטים אטרקטיביים. את הערכה ניתן לרכוש לאחר הרשמה באתר ובעלות של 14.90 ₪. יש להגיע לחנות יחד עם האישור שהתקבל במייל, בצירוף תעודה מזהה של אחד ההורים ותעודת לידה. הערכה מכילה מטרנה גולד שלב 1 400 גרם, שקית התנסות בדין בייבי+קופון לבדין ב10 ₪ קרם קלנדולה 30 מ”ל לפנים של וולדה, אל סבון לפני השנה של לייף בייביז 60 מ”ל, ספרון לעגלה מבית טיפטיפות עם שובר הנחה לרכישת ויטמין D, משחת החתלה בייבי פסטה 25 גרם, חטיף לייף בייביז ומארז התנסות של האגיס שמכיל מספר חיתולים, חבילת מגבונים קטנה ומשטח החתלה חד פעמי.







ערכת בקרוב אצלך של סימילאק
את הערכה אפשר להזמין כבר במהלך ההריון או אחרי הלידה בעלות של 39.9 ₪, זאת הערכה היחידה שכוללת משלוח עם שליח עד הבית. הערכה מכילה מוצרים רבים בגדול מלא והיא משתלמת מאוד. הערכה מכילה קרם ידיים של ד”ר עור 100 מ”ל, משחת החתלה מוסטלה 50 מ”ל, ג’ל רחצה לתינוק מוסטלה 200 מ”ל, מוצץ נוק, אריזה מוקטנת של מגבוני בייבי סיטר+שני חיתולים, חבית סימילאק גולד שלב 1, חבילה סימילאק קומפורט שלב 1 וארגונית לעגלה. את הערכה אפשר להזמין דרך האתר או בטלפון 073-2471000
ערכת לידה והדרכה של צעדים ראשונים
מדובר בפגישה עם אחת מנציגות חברת “צעדים ראשונים” המגיעה לבית היולדת עד חצי שנה לאחר הלידה. הפגישה בעלות של 25 ₪ והנציגה מביאה עמה סל מוצרים במתנה של חברות שעובדות בשיתוף פעולה עם צעדים ראשונים. הנציגה תסביר על המוצרים ותיתן טיפים והדרכה ליולדת. יש כאן בהחלט ערך מוסף, זה לא רק ערכת מוצרים אלא גם הדרכה והכוונה ליולדת הטרייה.
 כדי לתאם פגישה נרשמים באתר וחברת צעדים ראשונים תיצור קשר לתיאום פגישה.
מארז לידה של מאמא גורו
גם למועדון הצרכנות מאמא גורו יש מארז מפנק. ניתן לקבל אותו החל משלב ההריון ועד ארבעה חודשים אחרי הלידה. עלות המארז היא 39.9 ₪ , ההרשמה דרך האתר. המארז מכיל, תחליב רחצה ושמפו של וולדה 50 מ”ל, קרם לפנים 10 מ”ל של ולדה, קופון לסימילאק גולד 400 גרם, 4 חיתולי פמפרס מידה 1, 6 רפידות הנקה של לנסינו, מוצץ נוק, מתקן לנשיאת כוס שמתאים לחיבור לעגלה, חוברת מתכונים של חלי ממן, נשכן של אדיושייפ, וכרטיסיות חודשים לתיעוד תמונות התינוק בשנה הראשונה.
ערכת לידה של ויקטורי וDNA
את הערכה שעלותה 39.9 ₪, ניתן לקבל החל משלב ההריון ועד חודש לאחר הלידה. כדי לקבל את הערכה יש להירשם בלינק, לאחר ההרשמה מקבלים קוד במסרון ואת הערכה ניתן לקבל בקופה הראשית בסניפי ויקטורי. חוץ מערכת המוצרים מקבלים גם מספר חבר מועדון של ויקטורי. הערכה זהה לערכת המוצרים של סימילאק ומכילה קרם ידיים של ד”ר עור 100 מ”ל, משחת החתלה מוסטלה 50 מ”ל, ג’ל רחצה לתינוק מוסטלה 200 מ”ל, מוצץ נוק, אריזה מוקטנת של מגבוני בייבי סיטר+שני חיתולים, חבילת סימילאק גולד שלב 1, חבילת סימילאק קומפורט שלב 1 וארגונית לעגלה.
ערכת התנסות של לנסינו
חברת לנסינו שמוכרת מוצרים תומכי הנקה מציעה גם ערכת התנסות במוצרים. את הערכה מקבלים בדואר לאחר הרשמה באתר. היא עולה 12 ₪ ומכילה את המוצרים הבאים: 6 רפידות הנקה, 4 שקיות לאחסון חלב ו-3 דוגמיות משחת הנקה. הבחירה של לנסינו לגבות 12 ₪ על הערכה היא מוזרה, מדובר בסכום גבוה יחסית לכך שמקבלים רק מספר דוגמיות. חברה שרוצה לעודד את השימוש במוצרים שלה צריכה לטעמי לתת דוגמיות ללא עלות.
דוגמיות
חוץ מערכות הלידה המוזכרות, חברות רבות מאפשרות להזמין דרך האתר מוצרים להתנסות.
במטרנה תוכלו לקבל כפית להכנת חצי מנה ומאריך כפית
בייבי פסטה שולחים דוגמית וקופון הנחה
פמפרס מעניקים חבילת חיתולים שלב 1 ללא עלות בהרשמה למועדון
וגם בייביסיטר שולחים חיתולים להתנסות
לעוד מבצעים וטיפים לחסכון הצטרפו אליי לקבוצת הפייסבוק Mommy money צרכנות לאמהות

8 תגובות:

  1. היי בת-עמי,
    אני נהנית מהבלוג שלך!
    רציתי לשאול האם הבייבי פסטה עדיין בתוקף? יכול להיות שלא..?
    ולגבי חיתולי בייביסיטר, שולחים את זה בדואר? איך מקבלים?
    תודה רבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שאת נהנת :-)
      ככל שידוע לי הבייבי פסטה עדיין בתוקף.
      את חיתולי בייביסיטר מקבלים בדואר לאחר מילוי הפרטים

      מחק
  2. לגבי הערכה של שילב.
    אפשר לקבל גם לאחר ובסמוך ללידה?
    לא הספקתי לפני..האם מקפידים על כך?
    אשמח לתשובה. תןדה

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקרון את אמורה למלא תאריך לידה עתידי משוער, אני לא יודעת להגיד מה יהיה אם תגיעי אחרי. עקרונית זה אמור להיות לפני

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  3. ממש תודה על הריכוז של כל ההטבות.
    מעריכים את זה מאוד !

    השבמחק
  4. תודה רבה על הכתבה המעולה!
    עוזר מאוד :)
    במטרנה לא ברור לי איך להתנהל שם באתר אחרי שנכנסים לקישור

    השבמחק