יום שני, 1 ביולי 2019

סייל הקיץ של איקאה חוזר

ביום רביעי הקרוב ייפתח סייל הקיץ של איקאה שיתקיים במשך שלושה שבועות עם עשרות אחוזי הנחה על מגוון רחב של פריטים מכל קטגוריות המוצרים


ברשת איקאה מקיימים פעמים בשנה את “איקאה סייל” המפורסם וביום רביעי ה3.7 יפתח סייל הקיץ שיתקיים בכל חנויות הרשות בנתניה, ראשון לציון, באר שבע וקריית אתא וכן בחנות IKEA KITCHENS חנות המטבחים בנמל ת”א.
ברשת מצהירים כי ההנחות יגיעו ל70 אחוזי הנחה וכי כל החנויות תוגברו על מנת להעניק שירות טוב ויעיל. המוצרים שיימכרו בהנחה יהיו מוצרים מכלל המחלקות ובעיקר ממחלקת ספות, ריהוט קיץ, תאורה, טקסטיל ונוי.
הנחות של עשרות אחוזים
בין הפריטים שבמבצע אפשר למצוא מנורת קריאה עומדת שמחירה יהיה 69 ₪ במקום 195 ₪,  יחידת מדפים ב395 ₪ במקום 645 ₪ , שולחן ב295 ₪  במקום 495 ₪ , עגלת אחסון ב145 ₪ במקום 195 ₪, ציפית יחיד ב49 ₪ במקום ב125 ₪, כורסא ב795 ₪ במקום 995 ₪ ועוד פריטים רבים נוספים.







גם המזון בSALE
לצד המוצרים בהנחה באיקאה מציעים גם מנות מוזלות במסעדות במחיר של 10 ₪ בלבד, כך למשל מנת ילדים תעלה 10 ₪ במקום 17 ₪ גם פסטה ברוטב עגבניות שעולה בדרך כלל 15 ₪ תעלה 10 ₪ . קפה ומארז של 3 עוגיות אלפחורס יעלו 10 ₪   במקום 15 ₪ וגם מחיר בר הסלטים יופחת מ 18 ₪ ל10 ₪.
תכננו את הקנייה
ההנחות באיקאה סייל אמנם מפתות מאוד אך שימו לב שפעמים רבות מדובר בפריטים שעומדים לצאת ממגוון הרשת ולכן הם נמכרים בהנחות גדולות או במוצרים בצבעים מסוימים בלבד.
לפני שאתם יוצאים מהבית מומלץ לבדוק היטב באתר הרשת את גובה ההנחה והאם הצבע הספציפי שאתם רוצים משתתף במכירה, אותה ספה בצבע אחד יכולה להעניק לכם הנחה של עשרות אחוזים ובצבע אחר תהיה הנחה פחותה או שלא תהיה הנחה בכלל.
שימו לב שפריטים אטרקטיביים מאוד בדרך כלל נגמרים במהרה ואם אתם מעוניינים במוצר ספציפי כדאי לנסות ולקנות אותו בתחילת ימי המכירה.
יש אמנם מגוון רחב של פריטים בהנחה אבל אם אתם לא זקוקים לפריט אין שום סיבה לרכוש אותו סתם. הכינו רשימה מדויקת עם הפריטים שאתם צריכים והיצמדו לה ככל האפשר, כדאי גם להחליט מראש האם תובילו בעצמכם את הפריטים או שתזדקקו לשירותי הובלה או השאלת גגון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה