מה השתנה בחיתולים החדשים של האגיס ומה חשבנו על מוצרי טיפוח השיער
לילדים של ג'ונסון? בדיקת השורה התחתונה
HUGGIES Extra Care


בדקנו ומצאנו

מבחינת הספיגה אהבתי מאוד שיש סמן רטיבות מה
שלא קיים בכל החיתולים במידות הגדולות. נכון שזה קריטי יותר במידות הקטנות אבל אני
מאוד אוהבת את הסמן גם אצל תינוקות גדולים יותר. החיתול התמודד בהצלחה עם לילה שלם
ללא החלפת חיתול והתינוק שלי התעורר יבש וללא גירויים.
כמה זה עולה לנו?
המחיר הממוצע באתר מיי סופרמרקט של חיתולי
האגיס אקסטרה קאר עומד על 43 ₪ ואילו המחיר הממוצע לסדרת האגיס פרידום דריי עומד
על 32 ₪ (מחיר ממוצע בשקלול מבצעים).
מבחינת כמות החיתולים באריזת שלב 3 של האגיס אקסטרה קאר יש 48 חיתולים לעומת 52 חיתולים
באריזת פרידום דריי, בשלב 4 יש 40 חיתולים באקסטרה קאר ו44 בפרידום דריי ובשלב חמש
יש 36 יחידות בפרידום דריי ו34 באקסטרה קאר.
אין ספק שלסדרת האקסטרה קאר שמוגדרת ומרגישה
כסדרת פרימיום יש יתרונות ברורים אבל כמובן שצריך לקחת בחשבון את סוגית המחיר וכל
משק בית צריך להחליט האם היתרונות שווים את ההפרש במחיר.
סדרות חדשות לטיפוח השיער לילדים של Johnson & Johnson
בג'ונסון אנד ג'ונסון השיקו לאחרונה מוצרי
טיפוח חדשים לשיער לילדים שפועלים בשיטת שלושת השלבים וכוללים את סדרת "הקץ
לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק". הסדרות כוללות שמפו, מרכך וספריי
לסירוק קל. סדרת "הקץ לקשרים" מיועדת להקלה על הסירוק גם בשיער ארוך ומתולתל
וסדרת טיפות של ברק לפי הצהרת ג'ונסון אנד ג'ונסון מעניקה לשיער רכות ומראה שיער
בריא.
בדקנו ומצאנו
המוצרים שבהם התנסיתי שייכים לסדרת הקץ
לקשרים שכוללת שמפו, מרכך ותרסיס לסירוק קל. בסה"כ מבחינת התרת קשרים המוצר
עושה את העבודה בדומה למוצרים אחרים בשוק. מה שאהבתי במיוחד הוא נוחות השימוש במוצר,
המכסה של שמפו והמרכך נפתח בלחיצה ולא בפתיחה מלאה ומאפשר שימוש מתון ונוח. התרסיס
להתרת הקשרים עובד טוב בהקלה על סירוק של שיער יבש.
בניגוד לתרסיסים דומים בשוק לתרסיס של
ג'ונסון אין את הריח המוכר של הרוזמרין, אני אוהבת את זה אבל זה לגמרי עניין של
טעם.
כמה זה עולה לנו?
סדרת "הקץ לקשרים" - שמפו ומרכך עולים 23.90 ₪, ספריי לסירוק קל עולה
21.90 ₪ . בסדרת "טיפות של ברק" שמפו יעלה 18 ₪ , שאר המוצרים עולים כמו
סדרת "הקץ לקשרים".
לרגל השקת הסדרות החדשות, Johnson
& Johnson יוצאת בשיתוף פעולה עם המחזמר
"רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב ומגולל את סיפורה של נערה בעלת
שיער ארוך במיוחד. במחזמר משתתפים נעמה סופר על, אוולין הגואל וטל מוסרי. במסגרת שיתוף
הפעולה שיתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי כל מי שרוכש מוצר אחד מתוך המוצרים החדשים יקבל הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 ₪ במקום 89 ₪.
הצטרפו לקבוצה Mommy money - צרכנות לאמהות ותקבלו את
כל המידע על מוצרים חדשים, מבצעים וטיפים צרכניים להורים ולילדים
*המוצרים בכתבה התקבלו לסקירה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה