יום ראשון, 28 ביוני 2020

סטארבקס חוזרת לישראל ונספרסו משיקה מהודרת קיץ, כל החידושים בעולם הקפה


העלייה בביקוש לקפסולות קפה הולכת וגוברת ויצרניות הקפה ממשיכות לחדש במותגים ובסוגי קפה חדשים. רק לאחרונה בנספרסו השיקו את מהדורת הקיץ שמותאמת לקפה קר וסטארבקס נכנסה לשוק הישראלי

בתקופת הסגר בימי הקורונה, עברנו לשתות את הקפה בבית. שוק הקפסולות שגם בימי שגרה נהנה מצמיחה הולכת וגוברת, זכה לביקושים גבוהים אף יותר במהלך תקופת הסגר. הביקושים והצמיחה בענף קפסולות הקפה מעודדים  את יצרניות הקפה להמשיך ולהוציא קפסולות חדשות ומהדורות מוגבלות.

סטארבקס חוזרת לישראל

לאחרונה הודיעה קבוצת אסם-נסטלה על השקת הקפסולות של סטארבקס בישראל. מגוון הקפסולות כולל שמונה תערובות בדרגות קלייה שונות ותערובת אחת מתוכן מגיע בגרסה ללא קפאין. הקפסולות מתאימות למכונת נספרסו ולמעשה מיוצרות על ידי אותה יצרנית, נסטלה, שמייצרת גם את קפסולות נספרסו.

אריזת המוצר אכן דומה מאוד לזו של חברת נספרסו והקפסולות הן קפסולות אלומיניום. מגוון הטעמים מספק ויש קפסולות עדינות יותר לצד כאלה בעלות מרירות וטעמי קלייה חזקים. גם גרסת נטול הקפאין טובה מאוד ומספקת קפה עשיר.
המחיר של הקפסולות עומד על 21.9 ₪ ברשת שופרסל. זה המקום לציין כי הקפסולות של סטארבקס צפויות להימכר ברשתות השיווק ולא בחנויות ייעודית. מבחינת המחיר אין פה בשורה משמעותית, לא מדובר בקפסולות זולות אלא בקפסולות איכותיות, באריזת אלומיניום ובמחיר דומה לזה שאנחנו מכירים.

סטארבקס הוא מותג אהוב מאוד על הקהל הישראלי, אחד מכל שני ישראלים שמבקרים בחו"ל נכנס לסניפי הרשת. אבל למרות זאת לפני כעשרים שנה, רשת סטארבקס ניסתה את מזלה בישראל, הניסיון כשל וכל סניפי הרשת נסגרו. אולי הפעם הניסיון לכבוש את לב הקהל הישראלי דרך הקפסולות יעבוד, ובכלל בימים שכולם מתגעגעים כל כך לחו"ל, אפשר לקבל לפחות מעט ניחוח בינלאומי בכוס הקפה בבית.


מהדורת הקיץ של נספרסו

חברת נספרסו השיקה לאחרונה את סדרת התערובות החדשה להכנת קפה קר Barista Creations for Ice. בשנים האחרונות בנספרסו מוציאים בכל שנה מהדורה מיוחדת של הקפסולות שמותאמת במיוחד לקפה קר. הסדרה כוללת ארבע תערובות, שתיים מתוכן מתאימות למכונת  ה-ORIGINAL של החברה ומחירן עומד על 25.5 ₪  ושתיים עבור מכונות ה-VERTUO ומחירן יעמוד על 27.5 ₪.  


למרות שקפה קר אפשר כמובן להכין מכל קפסולה, הקפסולות הייעודיות לקפה קר הן בעלות הרכב טעמים שמתאים לשילוב עם קרח וחלב ואכן כשמשתמשים בהן להכנת קפה קר ההבדל בטעם ובהתאמה מורגש היטב.
בנספרסו הוציאו יחד עם הקפסולות גם מהדורה מוגבלת של סירופים בטעמים קרמל מלוח, אפרסק לבן ודומדמניות שחורות שאפשר להוסיף לקפה הקר. המארז מכיל שלושה בקבוקים של 50 מ"ל ומחירו סביר לחלוטין ועומד על 25 ₪. סירופ המונין בהחלט משדרג את הקפה ומעניק לו טעם מיוחד, רק צריך לקחת בחשבון שעם הוספת הסירופ מתווספת גם מתיקות למשקה.

כדאי לשים לב שהקפה הקר של נספרסו הוא במהדורה מוגבלת, ולכן אני ממליצה למי שאוהב קפה קר לרכוש כבר עכשיו את הקפסולות כי לעיתים המלאי שלהן פשוט אוזל.

הצטרפו לקבוצה הצרכנית ותמשיכו להיות מעודכנים בחדשות הצרכנות, מבצעים וטיפים חשובים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה