יום שלישי, 16 במרץ 2021

תחליף החלב לתינוקות NAN SUPREME הושק בישראל, מה היתרונות והאם הוא מתחרה בגזרת המחיר?

 

אסם-נסטלה משיקה בימים אלו את מותג תחליפי החלב לתינוקות  NAN SUPREME שמכיל שני סוגי HMO, מרכיב שהפך להיות נפוץ ומשמעותי בתחום תחליפי החלב 

את רכיב הHMO התרגלנו לראות לאחרונה על אריזות התמ"ל השונות בהבטחה לחלב שמצליח לתת יתרונות בריאותיים משמעותיים על פני סוגי תמ"ל אחרים. יתרונו של מרכיב הHMO הוא בכך שהוא הוכח מדעית ככזה התורם למערכת החיסונית ולמערכת העיכול. בתחליף החלב החדש של נסטלה יהיו לראשונה שני סוגי HMO ובנוסף פרוביוטיקה מסוג L.Reuteri. זן פרוביוטי שקיים באופן טבעי בחלב אם, נחקר באופן נרחב ונמצא כבעל יתרונות רבים למערכת העיכול של התינוק ומתווסף גם הוא לפורמולה החדשה.

התמ"ל החדש מצטרף לשוק רווי בו במשך שנים נמכרים המותגים מטרנה, נוטרילון וסמיליאק ובשנים האחרונות גם התמ"ל של שופרסל בייבי. רוב המותגים הנמכרים הם ותיקים ומוכרים ולא פשוט לחדור לשוק הישראלי עם מוצר חדש מאז התפוצצות פרשת רמדיה שהותירה את חותמה על הורים רבים.

לפני מספר שנים שופרסל החלה לשווק את המותג שופרסל בייבי והחדירה אותו לשוק באמצעות מחיר נמוך משמעותית מהמתחרים. במקרה של נאן סופרים, ממתגים בחברה את המוצר כמוצר איכותי יותר מתחליפי החלב המוכרים  אבל הוא גם יקר יותר.


יתרון משמעותי של התמ"ל החדש הוא שניתן יהיה לקבל אותו בתינוקיות בתי החולים בבקבוק מוכן להאכלה והוא יהיה הבקבוק היחיד שמכיל פורמולה עם רכיב ה
HMO. סימילאק ומטרנה משווקת גם הן מוצרי gold המכילים את הרכיב, אך הפורמולה לא ניתנת בבתי החולים בבקבוקים מוכנים להאכלה. מדובר במהלך משמעותי ואסטרטגי עבור נסטלה משום שהורים רבים ממשיכים לקנות את אותו התמ"ל שנתנו לתינוקם בבית החולים וזהו צעד משמעותי בניסיון הכניסה לשוק של נסטלה.

כמה זה עולה לנו?

בגזרת המחיר NAN הוא התמ"ל היקר בשוק. הוא נמכר ברשתות הפארם ובבתי המרקחת בלבד ובשלב זה לא יימכר ברשתות השיווק שלרוב מוכרות את תחליפי החלב במחירים נוחים יותר. מחיר אריזת 700 גר' עומד על 92.90 ₪ בסופר פארם ומשקף מחיר של 13.27 ₪ ל100 גר'.

אם נשווה את המחיר לשאר מוצרי הגולד בקטגוריה שמכילים את רכיב הHMO נראה שמחיר מטרנה גולד זול באופן משמעותי ועומד על 74.9 ₪ שהם 10.7 ₪ ל100 גר'.

מחירו הרשמי של סימילאק גולד עומד על 89.9 ₪ ל700 גר' שהם 12.84 ₪ ל100 גר', המחיר אמנם דומה יחסית לנאן, אולם לרוב המוצר נמכר במבצעים שמורידים את מחיר משמעותית.  

תחליפי החלב לתינוקות בישראל נחשבים יקרים ביחס לעולם והם הוצאה משמעותית עבור הורים צעירים. אין ספק שהשיפור בהרכב הפורמולות משמעותי גם הוא ומיטיב עם התינוקות שאינם יונקים. יחד עם זאת, עלייה נוספת במחירים היקרים גם ככה היא משמעותית ולא ברור שהורים יכולים לעמוד במחיר כזה לאורך זמן.

כרגע אפשר לקנות את התמ"ל החדש עם קופון הנחה של 15 ₪ שמאפשר להתנסות במוצר במחיר נוח יותר.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות וגם במבצעים וקופונים שיחסכו לכם כסף

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה