יום שלישי, 13 באפריל 2021

כמה באמת אתם משלמים על מגבונים?

אחת ההוצאות המשמעותית בגידול תינוק היא ההוצאה על מגבונים וחיתולים, בשנים האחרונות חבילות המגבונים התכווצו והמחיר בפועל עלה

כל הורה יודע שתקופת גידול התינוק כרוכה בהוצאות רבות על מוצרים כמו חיתולים, מגבונים ולעיתים תמ"ל. הוצאה שמגיעה בקלות למאות שקלים בחודש. לא סתם אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה בקבוצת הצרכנית היא היכן ניתן למצוא מבצעים על מוצרים אלו.

אבל, בשנים האחרונות קיימת תופעה נרחבת בה יצרניות המגבונים מקטינות את החבילות ומשאירות את המחיר זהה, כך שבאותו הסכום אתם מקבלים פחות מגבונים. ההפרשים בין מארזי המגבונים של החברות השונות משמעותיים מאוד ויכולים להגיע לפער של חבילה וחצי בין רביעית מגבונים של חברה אחת לאחרת.

לא רק שהחברות מעלות מחירים במסווה של הקטנת אריזות, זה גם מקשה עלינו כצרכנים להשוות מחירים. כשאנחנו רואים מבצע על מותג מסוים אנחנו לא תמיד יודעים לחשב האם המבצע משתלם או לא, בעיקר בגלל השוני בכמויות.

אז כמה מגבונים באמת אתם מקבלים ברביעיים מגבונים? הנה טבלה שתעשה לכם סדר.

כמות מגבונים ביחידה

כמות מגבונים ברביעייה

מותג

הפרש בחבילות

72

288

לייף בייביז, סופט קר, שופרסל

-

64

256

האגיס, מאמי קר, לייף בייביז נטורל, קמיל בלו, פרש וואנס

חצי חבילה פחות

56

224

האגיס ספא, האגיס אקסטרה קאר

כחבילה פחות

52

208

פמפרס

למעלה מחבילה

 *ההפרש מתייחס לחבילה של 72 מגבונים


ההבדלים בין כמות המגבונים אולי נראים זניחים, אבל כשקונים מארזים רבים בחודש, הם הופכים להיות משמעותיים מאוד. כך למשל אם תקנו רביעייה של מגבונים שמכילים 64 יחידות בחבילה תקבלו כחצי חבילה פחות משל מארז של 72 יחידות. אם תקנו רביעייה של מגבונים עם 56 יחידות כבר מדובר על פער של חבילה שלמה לעומת מארז של 72 יחידות בחבילה.

ההפרש המשמעותי ביותר הוא במגבוני פמפרס החדשים יחסית בשוק בישראל, בפמפרס יש רק 52 מגבונים בחבילה כך שכדי להגיע לכמות מגבונים שיש ברביעייה רגילה של 72 מגבונים תצטרכו לקנות חמש וחצי חבילות פמפרס. הפרש משמעותי מאוד.

זה בסדר כמובן להעדיף מותג מסוים ולבחור לשלם עליו יותר לעומת אחרים. אבל חשוב שנדע ונבין כמה באמת אנחנו משלמים. למשל רביעייה של מגבוני פמפרס ב12 ₪, יקרה יותר מרביעייה של סופט קר ב15 ₪ כשמתייחסים לכמות המגבונים בפועל.

כשאתם מחפשים מבצעים על מגבונים בלא יותר מ15 ₪ לרביעייה זה בסדר, אבל צריך להבין שיש פערים משמעותיים בין הכמויות ברביעיות השונות וצריך להכיר אותם לפני שרצים לקנות מבצעים שהם לא תמיד משתלמים.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות וגם במבצעים וקופונים שיחסכו לכם כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה