יום שני, 31 בינואר 2022

עושה עלייה: רשת פליינג טייגר פתחה את החנות הראשונה בישראל

הרשת המוכרת מחו"ל flying tiger copenhagen  הגיעה לישראל ופתחה את הסניף הראשון שלה בקניון עזריאלי בתל אביב, בשבועות הקרובים ייפתחו בישראל חמישה סניפים נוספים

אחרי ציפיות ארוכות, רשת פליינג טייגר הגיעה לישראל והחנות הראשונה שלה נפתחה תחת כנפיה הגדולות של קבוצת פוקס. בשבועות הקרובים ייפתחו חנויות נוספות של הרשת בגרנד קניון חיפה, בנמל תל אביב, בביל"ו סנטר, בסינמה סיטי ראשל"צ ובקניון עזריאלי ראשונים.

הרשת הדנית המוכרת מפעילה כ900 חנויות ברחבי העולם ב29 מדינות שונות. ברשת נמכרים מגוון סוגים של מוצרים, החל מפריטים לעיצוב הבית ואביזרי מטבח, דרך ערכות יצירה, ציוד משרדי מעוצב, ציוד ספורט, אביזרים למסיבות וימי הולדת, משחקים ועד למוצרי מזון כמו העוגיות המפורסמות. 

העיצוב של החנות הראשונה בישראל נראה ממש כמו בחו"ל, המיתוג והאווירה דומים מאוד, החנות צבעונית ומזמינה וברשת שמרו על העיצוב המוכר בצורת המבוך.

                                                    צילום: שוקה כהן

מגוון המוצרים והמחירים בישראל

מגוון המוצרים רחב מאוד וכולל הרבה מאוד מהקלאסיקות והמוצרים המוכרים בחו"ל כמו למשל המחברות המעוצבות, חומרי יצירה, ברכות ואביזרי יומולדת וגם משחקים ופאזלים. גם ציוד הספורט של החנות עשה עלייה וסוף סוף אפשר לקנות אותו בלי לחשב משקלים במזוודה. לצד זה, היו גם מוצרים שחיפשתי ולא מצאתי בישראל כמו מגדל הקוביות הנהדר לילדים ומגוון מצומצם יחסית של קופסאות הפח המופלאות. סביר להניח שמגוון המוצרים ימשיך להתרחב ולהשתנות כמו שנהוג ברשת ואני מקווה שמוצרים אהובים נוספים יגיעו לארץ.

אחד החששות המוכרים כששומעים על רשת גדולה שמגיעה מחו"ל לישראל הוא החשש מהמחירים. רשת פליינג טייגר ידועה בתמחור הנמוך שלה ובוודאי כשאנחנו רגילים לפגוש אותה בעיקר בחו"ל שם תמיד יש תחושה אחרת לערך הכסף, קיים החשש ממחירים יקרים בישראל.

אז אכן, בחלק לא מבוטל מהמקרים המחירים בישראל מעט יותר יקרים מהמחירים בחו"ל, אך הפערים בעיניי לפחות אינם גבוהים. יתרון נוסף שקיים בישראל הוא ההשתייכות של הרשת הדנית למועדון Dream Card של קבוצת פוקס. מה שאומר שחברי מועדון יוכלו לצבור 10% מסכום הקנייה בנקודות וכן להנות מ30% הנחה בחודש היומולדת.  

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות וגם במבצעים וקופונים שיחסכו לכם כסף

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה