דפים

יום שישי, 12 ביולי 2019

חגיגת ההנחות של אמזון הגיעה: המדריך המלא לקניות בפריים די 2019

בשבוע הבא תקיים ענקית הקמעונאות אמזון את מכירת הפריים די המסורתית ותציע מוצרים רבים בהנחות משמעותית. המכירה המיוחדת תתקיים בכל אתרי אמזון מה15-16 ביולי. הנה המדריך המלא לרכישה בפריים דיי


אמזון מקיימת בכל שנה את ימי הפריים דיי ומצעה הנחות משמעותית ביותר ללקוחות הפריים, המטרה של אמזון היא כמובן להגדיל את כמות מנויי הפריים שמשלמים תשלום חודשי קבוע והיא מעודדת את ההצטרפות באמצעות ימי המכירות המיוחדים. השנה הפריים דיי צפוי להיות חגיגי במיוחד משום שאמזון מציינות 25 שנים להיווסדה.
ההנחות שמוצעות בימי המכירות האלה הן הנחות עמוקות מאוד ולרוב גבוהות יותר ממה שמציעה אמזון בבלאק פריידי. אמנם אין לאמזון עדיין אתר ישראלי אך עשרות מיליוני מוצרים נשלחים לישראל מאמזון ארה”ב או מאתרי אמזון באירופה וכך גם אנחנו יכולים לקחת חלק בחגיגה.
כללי בסיס לרכישה באמזון
לטובת מי שלא התנסה כלל ברכישה באמזון כמה דברים שחשוב לדעת. בניגוד לאתרים הסיניים ולאיביי שבהם המשלוח הוא בחינם או בעלות זניחה, באמזון המשלוח לישראל תמיד עולה כסף. כדי לקנות בצורה יעילה באמזון כדאי לרכוש כמה פריטים יחד באותה הזמנה ואז דמי המשלוח עבור כל פריט יופחתו. למרות עלויות המשלוח בדרך כלל ההזמנה עדיין משתלמת ומנוי פריים עליו נרחיב בהמשך מוזיל משמעותית את דמי המשלוח.
בהזמנות לישראל מעל 75 דולר משלמים מע”מ ומעל 500 דולר משלמים גם מכס, אמזון מחשבת באופן אוטומטי את המיסים בעת ההזמנה , אם בסופו של דבר תחויבו ביותר מסים אמזון תחזיר לכם את ההפרש.
כמו בכל קנייה באתרים בינלאומיים, תמיד כדאי לשלם במטבע המקומי, דולרים, יורו או פאונד. אמזון גובה כשישה אחוזים על ההמרה מהמטבע המקומי לשקל, עמלה גבוהה משמעותית מחברות האשראי שגובות בין אחוז אחד לשלושה אחוזים בהתאם להסדר שיש לכם.
כמה עולה מנוי פריים?
כדי להצטרך לחגיגת הקניות צריך כמובן להיות מנוי פריים של אמזון. לאמזון יש כמה אתרים, הבולטים ביותר הם אמזון ארה”ב ואמזון אנגליה. מנוי לאמזון ארה”ב עומד על 13 דולר והוא בחינם בחודש הראשון. גם המנוי לאמזון אנגליה הוא בחינם בחודש הראשון ולאחר מכן יעלה 7.9 פאונד. מעבר לכן יש את אמזון גרמניה, איטליה, צרפת וספרד אבל בד”כ הם פחות רלוונטיים לישראל.
המנוי לאמזון פריים הוא כאמור בחינם לחודש הראשון ולאחר מכן ניתן לבטל אותו אם תרצו. מעבר לכך שמנוי הפריים מאפשר לכם ליהנות מהמבצעים הייחודיים באמזון אנגליה הוא גם מוריד משמעותית את דמי המשלוח לישראל.
איך לקנות נכון בימי המכירה?
להכין רשימה מראש
בימי המבצע יעלו בכל כמה דקות מבצעים חדשים ולעיתים אטרקטיביים מאוד, זה לא הזמן להתחיל לעשות בדיקות והשוואות כי מבצעים טובים מאוד אוזלים לעיתים תוך דקות ספורות. לכן, כדאי מאוד להתכונן מראש ולהחליט מה אתם רוצים לקנות אחרי שעשיתם את כל הבדיקות.
אחדו משלוחים
המשלוחים באמזון עולים כסף, ככל שתקנו יותר מוצרים יחד עלות המשלוח לישראל תפחת. לכן אם אתם כבר משלמים דמי משלוח כדאי להוסיף מוצרים קטנים נוספים שיצמצמו את עלות המשלוח הממוצעת לפריט.
השתמשו באפשרויות הסינון
כדי למקד את החיפוש אפשר לסנן מראש את התוצאות ולבחור רק מוצרים שבהם אמזון הוא המוכר, בנוסף ניתן לסנן את המוצרים למוצרים שנשלחים לישראל בלבד, מה שיקל עליכם במציאת מוצרים רלוונטיים.
שימו לב למתח החשמלי
מוצרי החשמל שנמכרים באמזון הם הרבה פעמים זולים מאוד אבל שימו לב, המתח החשמלי בארה”ב הוא לרוב 110v מה שאומר שהם לא מתאימים למתח בישראל שהוא 220v. לא כדאי לנסות לחבר מתאמים כי פעמים רבות המתאם לא עובד בצורה תקינה והוא גם מסורבל מאוד.
כשקונים מוצרים חשמליים מאירופה המצב יותר פשוט כי מתח החשמל מתאים, אם תקנו מאמזון אנגליה למשל אין בעיה מבחינת מתח החשמל אבל תצטרכו להתאים את התקע ואת זה ניתן לעשות באמצעות מתאם פשוט או לחילופין באמצעות החלפה מלאה של התקע בעלות זניחה.
היעזרו בקבוצות פייסבוק
אם אינכם צרכנים שמורגלים בקנייה באמזון תוכלו להיעזר באחת מקבוצות הפייסבוק שמתמחות בקנייה ברשת כמו “רעות תקני לי” “I need it” ו”alibuy” בקבוצות תוכלו להתעדכן במבצעים אטרקטיביים עם קישורים ישירים למכירה.
אל תקנו מה שאתם לא צריכים
העצה הכי חשובה שרלוונטית תמיד, אם קניתם מוצר רק כי הוא במבצע ולא כי אתם צריכים אותו, לא רק שלא חסכתם כסף אלא שבזבזתם כסף. אחוזי ההנחה הרבה פעמים גבוהים מאוד אבל אל תתפתו לקנות מוצר רק בגלל שהוא ב70 אחוזי הנחה. חשוב מאוד שתהיו ממוקדים בצרכים שלכם ובמוצרים שאתם רוצים לקנות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה