יום חמישי, 26 במרץ 2020

מחפשים מתנות אפיקומן לפסח? האתרים שמציעים משחקים עד פתח הדלת


כבר שבועיים חלפו מאז שמסגרות החינוך נסגרו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הילדים נמצאים שעות ארוכות בבית והביקוש למשחקים עולה אך החנויות סגורות. היכן תוכלו בכל זאת לקנות משחקים ואילו אתרים יצאו במבצעים מיוחדים?

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, כל חנויות הצעצועים סגורות ומי שמחפש מתנת אפיקומן לילדים או סתם משחק קופסה שנוכל להעביר איתו את הימים הארוכים בבית, צריך לרכוש אותו באתרי האינטרנט שחלקם יצאו במבצעים מיוחדים או הנחות על מחיר המשלוח בעקבות המצב. אז היכן תוכלו לרכוש משחקים? הנה האתרים שאתם צריכים להכיר.

אמיגו

אתר צעצועים גדול וותיק עם מגוון מאוד רחב של משחקים של כל המותגים הגדולים כמו לגו, פליימוביל, טומי, יצירה, מליסה ודאג ועוד. באתר מציעים משחקים לטווח גילאים רחב מאוד ובתקופה זאת מציעים משלוחים בחינם מעל 150 ₪. באתר מתחייבים למשלוח תוך חמישה ימי עסקים אבל משתדלים להגיע אפילו לפני.

בין מגוון המשחקים באתר אפשר למצוא למשל את אלוף החיבור מסדרת הקוף החכם, משחק מקסים שמאפשר למידה וזיהוי של מספרים וכן למידת פעולות חשבון בסיסיות. המשחק מתנהל על גבי קוף שידיו מהוות מאזניים ועליהן מניחים בננות במשקלים שונים שמסייעות לילדים להבין מה גדול ממה. מחיר המשחק 59.9 ₪.

אפשר גם למצוא באתר שלל משחקי הרכבה כמו מגנטונים ב99.9 ₪ ובונים בקליל ב74.9 ₪. מגנטונים מתאים החל מגיל שנתיים ובונים בקליק החל מגיל ארבע. שניהם משחקים של הרכבה ולמידה שמעסיקים את הילדים לזמן ממושך.




הנסיך הקטן

חברת הנסיך הקטן היא יבואנית של מגוון מוצרי תינוקות וילדים, המוצרים שלהם נמכרים בחנויות השונות וגם דרך אתר החברה. באתר אפשר למצוא מגוון גדול של מותגים כמו קריולה, קטרפילר, מטוסי על, LOL, רום וראמבל, קריולה ועוד. כעת בחברת הנסיך הקטן יצאו במבצע בו בקנייה מעל 250 ₪ תשלמו 200 ₪.

אחד הצעצועים החדשים באתר הוא הוגו הדב, בובה גדולה שמספרת שלושה סיפורי אגדות קלאסיים, סינדרלה, בת הים הקטנה וזהבה ושלושת הדובים. בלחיצת כפתור מתחיל הסיפור הראשון ובלחיצה נוספת על היד של הדב אפשר לעבור לסיפור הבא, כל סיפור נמשך כשלוש דקות ובמהלך השמעת הסיפור העיניים והאף של הדב זזים. מחיר בובת הוגו הדב עומד על 299 ₪.

לגילאים גדולים יותר אפשר למצוא את הזום קיוב, קובייה אלקטרונית עם שישה מצבי משחק שונים, חלקם מתאימים לשחקן אחד וחלקם יכולים להתאים לעד שישה משתתפים. משחק נהדר במחיר של 99 ₪.



ישראטויס

אתר מקסים, עם מגוון מאוד גדול של משחקי חברה, ערכות יצירה, פאזלים, משחקים חינוכיים ומשחקי קלפים. באתר יצאו כעת במבצע של משלוח חינם בקנייה מעל 99 ₪. היתרון המשמעותי באתר הוא שיש בו מגוון מאוד גדול של משחקים במחירים מצוינים, ב99 ₪ שהוא הרף למשלוח בחינם אפשר לקנות אפילו שלושה משחקים.

כך למשל מוצע באתר פאזל רצפה של כוחות הצלה ב29.9, משחק אוצרות מצרים שמתאים בדיוק לחג הפסח ב49.9 ₪ ומשחק זכרון דגלים ב49.9 ₪.

משחק חדש יחסית שמוצע באתר הוא תפוס את הגמד, המשחק מגיע עם 24 קלפים דו צדדים ובכל אחת מהם דמות שונה של גמד עם הבעות פנים שונות, כובעים ופריטי לבוש שונים. בכל פעם שמים דמות גמד אחת על במה מסתובבת ואת הגמד רואים לשבריר שנייה בלבד. על השחקנים להביט בגמד ולקלוט את כל פרטיו ולאחר מכן להרכיב אותו באמצעות קלפי זיהוי. משחק כייפי שאפשר לשחק יחד עם הילדים ונמכר ב79.9 ₪.



קודקוד

אי אפשר לדבר על משחקי קופסה בלי לדבר על חברת קודקוד שהביאה לנו את הרמיקוב והמונופול המפורסמים. משחקי החברה נמכרים בחנויות רבות וגם באתר החברה ישירות. בהזמנה באתר תקבלו משלוח בדואר רשום בחינם מעל 60 ₪.

באתר מוצעים מספר משחקים חדשים, קוקו בלוק- חלל, אובונגו 3D ורולית. קוקו בלוק חלל הוא משחק שמתאים לילדים מגיל שש ומעלה ומתאים למשחק עצמאי שבו צריך להכניס חלקים לתוך החללית בהתאם לכרטיס שנבחר. המשחק מפתח חשיבה לוגית והתמצאות במרחב. משחק שמתאים מאוד גם כדי לפתח יכולת משחק עצמאית. מחיר המשחק 86 ₪

משחק נוסף הוא אובונגו 3D, אחד המשחקים המקסימים בעיני. המשחק מגיע עם כרטיסי משחק ואבנים צבעוניות, והוא מעין טטריס תלת מימדי. במשחק צריך לסדר את אבני המשחק לפי הכרטיס הנבחר, ומי שמסיים את המשימה מקבל את הכרטיס. מי שיזכה במספר הכרטיסים הגדול ביותר מנצח במשחק. המשחק מתאים מגיל 8 ואפשר לשחק אותו עד ארבעה שחקנים ביחד. הוא משחק קלאסי למי שמחפש משחק בו אפשר לשחק יחד עם הילדים. מחיר המשחק 179 ₪.


 הצטרפו לקבוצה Mommy money  - צרכנות לאמהות ותקבלו את כל המידע על מוצרים חדשים, מבצעים וטיפים צרכניים להורים ולילדים.

*המוצרים בכתבה התקבלו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה