יום שלישי, 7 באפריל 2020

בדיקת השורה התחתונה: בלנדר מאדה של אוונט


מה חשבנו על הבלנדר מאדה החדש של פיליפס AVENT? בדיקת השורה התחתונה

כל אמא טרייה שמגיעה לשלב שבו התינוק עובר בהדרגה לאכילת מזון מוצק, מכירה את תהליך הכנת הארוחות והטעימות שלוקח לא מעט זמן. ההמלצה היא להגיש לתינוק פירות וירקות מאודים ששומרים על הערכים התזונתיים וכמובן להגיש במרקם טחון למחית או טחון גס בהתאם למיומנויות האכילה.

התהליך הזה לעיתים לוקח זמן ולכן בפיליפס אוונט השיקו לאחרונה בלנדר מאדה חדש שמשלב 4 פעולות במכשיר אחד: אידוי, טחינה, הפשרה וחימום מחדש של סוגי מזון שונים. חשוב לציין כי הבלנדר החדש יצא לשוק עוד לפני התפרצות הקורונה בישראל ובעולם. את הסקירה אני מפרסמת עבורכם כעת, כי תינוקות שצריכים להתחיל טעימות לא מחכים שנגיף הקורונה יחלוף.


בשוק קיימים לא מעט מכשירי אידוי וטחינה של מזון לתינוקות, הבלנדר המאדה של פיליפס AVENT מחדש בכך שהוא משלב בתוכו ארבע פעולות ומעבר לאפשרות האידוי והטחינה קיימות גם אפשרויות להפשרה וחימום מחדש של המזון.
הבלנדר מגיע עם מיכל בנפח 1000 מ"ל שמאפשר הכנה של כארבע ארוחות בכל פעם, את שאר המזון ניתן להקפיא או לשמור בקירור ולהשתמש בהמשך בפעולות החימום או ההפשרה במכשיר. את שלב האידוי והטחינה מבצעים באותו מיכל.

בדקנו ומצאנו

כל מי שהתנסתה בטעימות מכירה בוודאי את התסכול בשלבים הראשונים של האכילה, בהם התינוק אוכל כמה כפיות קטנות במקרה הטוב, אבל כל ארוחה דורשת אידוי וטחינה. הבלנדר המאדה של אוונט אמור לסייע בתהליך ולהקל עליו.
הדגם שאני בדקתי הוא הדגם החדש שמשלב ארבע פעולות במכשיר, אידוי, טחינה, הפרשה וחימום והכל באותו כלי.
התפעול של המכשיר פשוט יחסית, הוא מגיע עם חוברת הוראות ברורה שמלווה באיורים ומסבירה היטב את תהליך השימוש.

בשלב האידוי שמים מים בתחתית המיכל ואת הירקות מניחים בחלק העליון שלו ומתחילים את תהליך האידוי. הפעולה אמנם לא נטולת רעש אבל היא שקטה יחסית ולא מפריעה להתנהלות הבית. לאחר תום האידוי הופכים את המיכל ומבצעים את פעולת הטחינה. אהבתי מאוד שאפשר לשלוט על המרקם הרצוי בהתאמה של כמות הלחיצות, אני למשל השתמשתי במוצר עם תינוק שסיים את הטעימות הראשונות וכבר אכל מזון במרקם גס יחסית.
אחרי שלב האידוי ולפני הטחינה אפשר אם תרצו להוסיף מזון נוסף, אני למשל טחנתי יחד עם ביצה, עדשים, טחינה וממרח שקדים.  

מבחינת הגודל, מדובר במיכל גדול יחסית שמכיל עד 1000 מ"ל ובשלב שהתינוק כבר אוכל מנות שלמות זה מאפשר להכין 3-4 ארוחות בפעם אחת. בגלל שבמכשיר יש אופציה של חימום או הפשרה על אדים אז אין מה לחשוש להכין כמות גדולה ולשמור את חלקה בקירור או בהקפאה.

האפשרות של הפשרה וחימום נוחה וגם מאוד שימושית. היא מאפשרת חימום נוח ומהיר בלי להשתמש במיקרוגל (שעל פי הנחיות משרד הבריאות לא מומלץ לחימום מזון לתינוקות) וזאת בהחלט תוספת טובה למכשיר.

בבלנדר קיים גם טיימר שמצפצף בתום השימוש, זאת פונקציה נוחה אבל לי הייתה חסרה האפשרות לראות תוך כדי התהליך כמה זמן נשאר ולא לשער מתי הארוחה תהיה מוכנה.

כמה זה עולה לנו?

מחיר המוצר הוא 749 ₪ ואפשר להשיג אותו בחנויות התינוקות המובחרות. לא מדובר במחיר זול ויש בשוק מכשירים במחירים נמוכים יותר, אבל בהחלט ניתן לומר שיש בבלנדר המאדה של אוונט יתרונות רבים ופונקציות חדשות שאין במכשירים אחרים בשוק וזה בהחלט משהו שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מכשיר אידוי וטחינה לתינוקות.

הצטרפו לקבוצה Mommy money  - צרכנות לאמהות ותקבלו את כל המידע על מוצרים חדשים, מבצעים וטיפים צרכניים להורים ולילדים

*המוצרים בכתבה התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה