יום שלישי, 8 בספטמבר 2020

ל24 שעות בלבד: רשת פתאל תציע חופשות ב99 ₪ לזוג

רשת פתאל תציע למשך 24 שעות מגוון חדרים מוזלים במלונות הרשת במחיר של 99 ₪ לזוג ללילה. זו השנה הרביעית שבה רשת פתאל יוצאת במבצע מיד עם תום תקופת חופשות הקיץ

החל ממחר ה9.9 תתחיל החברה למכור באתר "פתאל על הזמן" מגוון חופשות מוזלות במחיר של 99 ₪ בלבד. בימי המבצע יציעו באתר גם חופשות מוזלות נוספות במחיר של עד 499 ₪ לזוג. החופשות יוצעו במגוון מלונות הרשת בכל רחבי הארץ.

אם תרצו להוסיף לחופשה ילד או תינוק תשלמו 55 ₪ לתינוק עד גיל שנתיים, עלות התוספת לילד משתנה ממלון למלון ואת המחיר הסופי תוכלו לראות בעת ביצוע ההזמנה.

צריך לזכור שהחדרים המוזלים מוצעים לתאריכים מסוימים בחודשים ינואר ופברואר ומדובר בחודשים שנחשבים גם ככה חלשים יותר בתחום התיירות. יחד עם זאת גם ביחס לחודשי החורף, אין ספק שמחיר של 99 ₪ ללילה הוא זול במיוחד.  

ברשת פתאל החליטו לצאת במבצע למרות תקופת הקורונה ענת אהרון, מנהלת חטיבת השיווק והמכירות ברשת, אמרה: "למרות התקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, החלטנו לא לשבור את המסורת ולצאת במבצע אטרקטיבי, על מנת להעניק לקהל הנופשים, מאות חופשות בבתי מלון בארץ, במחירים שווים לכל כיס".

האותיות הקטנות של המבצע

צריך לזכור שבתקופת הקורונה ברוב רשתות בתי המלון וגם ברשת פתאל עצמה נהוגה מדיניות ביטולים נוחה מאוד שמאפשרת לבטל את החופשה עד 24 שעות לפני ההגעה ללא עלות. במבצע זה מדיניות הביטול כרגע היא על פי חוק הגנת הצרכן אבל סביר להניח שאם חלילה יחול שינוי לרעה ולא נוכל לצאת לנופש בחודשי החורף, בפתאל יתנו לכך מענה.

החדרים במבצע מוצעים במחיר של החל מ99 ₪ ללילה אבל בחלק מהדילים תתבקשו לבצע הזמנה במינימום לילות, מה שעשוי לייקר את מחיר החופשה.

התאריכים לדילים קבועים מראש ועד שהמבצעים יחלו לא תוכלו לדעת באיזה תאריכים מוצעים חדרים מוזלים ולנסות לתכנן את החופשה. אם תרצו להזמין יותר מחדר אחד במחיר המבצע ולצאת לחופשה משפחתית לא תוכלו לעשות זאת משום שכל אדם רשאי להזמין חדר אחד בלבד.

בשנים קודמות אתר פתאל היה עמוס מאוד בתקופת המבצע ולעיתים אף קרס, בשנה שעברה החליטו להאריך את המבצע ל99 שעות, לפני שנתיים המבצע נמשך שמונה ימים. השנה כאמור המבצע ימשך 24 שעות בלבד ונקווה שהאתר יעמוד בעומס.

הדילים יעלו לאתר בצורה אקראית בלי שתוכלו לדעת מראש מתי ולאן יוצעו המבצעים, כך שכדאי להיות ערניים וגמישים כדי ליהנות מחופשה בפחות ממאה שקלים. 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות.

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה