יום שני, 19 באוקטובר 2020

לגור במלון: בתי המלון שמציעים חדרים להשכרה לטווח ארוך

 אם תמיד חלמתם לגור במלון על הים, עכשיו אתם יכולים. רשת בתי המלון הגדולה בישראל מציעה חדרי בית מלון להשכרה לטווח ארוך

בתי המלון בישראל סגורים, התיירים מחו"ל לא נראים באופק וברשתות בתי המלון בישראל מחשבים מסלול מחדש. ברשת פתאל החלו להציע השכרת חדרים לטווח ארוך בתוך בתי המלון של הרשת.

בשלב זה החדרים מוצעים בבתי המלון הרודס בתל אביב ולאונרדו פלאזה בחיפה. שניהם ממוקמים על הים ומאפשרים חווית מגורים מרעננת. כדי להנות מהתענוג של חדר בבית מלון ממש על חוף הים תשלמו כ6000 ₪ בחודש. 


המחיר כולל מיטה זוגית, מקלחת, מיני בר, כספת, טלוויזיה עם חיבור ל- 
yes , שירות ניקיון פעם בשבוע, מים, חשמל, Wifi חינם ו-10% הנחה על שירותי המלון. תקופת השכירות נעה בין חודש לשנה.

רשת פתאל היא אמנם רשת בתי המלון הגדולה בישראל אך לא הראשונה להציע את השירות הזה. מזה מספר חודשים מציעים ברשתות נוספות השכרת חדרים לטווח ארוך. כך למשל ברשת מלונות בראון מציעים מזה מספר חודשים אפשרות מגורים בחדרי בתי המלון.

החדרים מוצעים במחירים של החל מ3500 ₪ וכוללים את עלות החשמל, מים, אינטרנט וטלוויזיה. בנוסף, יש מטבח משותף לכל שוכרי החדרים, לובי ואזור משותף עם מיטות שיזוף, ניקיון החדר בתוספת תשלום. גם במלונות אטלס מציעים שירות דומה במלון במרכז תל אביב והמחיר כ- 3500 ₪.  

ואם אתם מחפשים לשכור חדר במלון במיקום שונה מהרגיל תוכלו לשכור חדר בכפר הנופש ביאנקי. בכפר הנופש שבו 80 חדרים מוצעות יחידות דיור במחיר של החל מ2500 ₪ לחודש. היחידות בעלות חדר או שני חדרים, עם מזגן, מרפסת וחצר. המחיר כולל גם מים, חשמל, אינטרנט, ניקיון החדר והחלפת מצעים ומגבות פעם בשבוע. יתרון משמעותי נוסף הוא שבכל יחידת דיור יש מטבחון שכולל מקרר, כירה חשמלית, מיקרוגל וקומקום.

בתי המלון צפויים להישאר סגורים בתקופה הקרובה והם מחפשים דרכים יצירתית להישאר עם הראש מעל המים ולהתאים את עצמם למציאות המשתנה. אין ספק שבתקופה כזאת יש גם הרבה לקוחות שמחפשים את האפשרויות החדשות. חלק מהצעירים למשל מעדיפים לא להתחייב כרגע ושכירות חדר בלי התחייבות יכולה להיות עבורם פתרון טוב. כמובן שיש גם רבים שמחפשים פשוט שינוי אווירה במציאות של סגר ומיעוט מפגשים. נקווה שבקיץ הבא חדרי בתי המלון כבר יהיה מלאים בנופשים.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה