יום רביעי, 22 בפברואר 2017

יש מתנות חינם: המדריך המלא לקבל ערכות לידה ודוגמיות

מדריך עדכני לשנת 2020  https://hashoora.blogspot.com/2020/06/2020.html

הגעת תינוק חדש לעולם היא אירוע משמח ומרגש מאוד. אבל תקופת ההריון המרגשת וההכנות לקראת בואו של התינוק, מלוות בהוצאות כספיות רבות. אחת הדרכים לחסוך כסף וגם להתנסות במגוון של מוצרים היא הזמנה של ערכות לידה ודוגמיות.

ערכות לידה הולכות ותופסות תאוצה בשנים האחרונות. היצרניות הגדולות רוצות לאפשר להורים הטריים להתנסות במוצריהן, כך שיתרגלו אליהם ויעדיפו אותם. לכן, הן מציעות ערכות עם מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים או ללא עלות כלל כשהמרוויחים הם כמובן ההורים שבדרך. חלק מהערכות ניתנות לרכישה עוד לפני הלידה וחלק אפשר לרכוש רק אחרי.
חוץ מערכות הלידה רוב החברות הגדולות למוצרי תינוקות מאפשרות לקבל דוגמיות של המוצרים ללא עלות כאשר ההרשמה בד”כ תיעשה דרך אתר החברה.

אז מה אפשר לקבל ואיך? הנה הפרטים:
ערכות להזמנה לפני הלידה
ערכת MOMMY TIME  של צעדים ראשונים ושילב
את הערכה ניתן לרכוש מתחילת השליש השני להריון ועד סופו בעלות של 25 ₪. הערכה מקנה חברות למשך שנתיים במועדון של שילב ומכילה את המוצרים הבאים: בקבוק של מאמ, מארז של האגיס ובו משטח החתלה חד פעמי, אריזה קטנה של מגבונים לחים ומספר חיתולי ניו בורן. בנוסף מכילה הערכה מספר מוצרים בגדלים מוקטנים:  משחת החתלה מסוג בייבי פסטה, סבון לתינוק של בייבי כיף, מרכך כביסה סנו מקסימה, מגבוני נייר טואלט, קרם ניוואה סופט, וקרם למניעת סימני מתיחה.
לקבל הערכה יש להירשם באתר ולהגיע עם שובר מודפס לחנויות שילב
ערכת בקרוב אצלך של סימילאק
את הערכה אפשר להזמין כבר במהלך ההריון בעלות של 39.9 ₪ כולל משלוח עם שליח. הערכה מכילה פחית סימילאק 400 גר’ שלב 1, משחת החתלה של מוסטלה, שמן אמבט בלנאום 200 מ”ל, מוצץ של נוק, קרם רגליים של ד”ר עור, תיק רחצה קטן, 4 חיתולי בייבי סיטר וחבילה קטנה של מגבונים. את הערכה אפשר להזמין דרך האתר או בטלפון  073-2471000

ערכות לרכישה לאחר הלידה
ערכת לידה של סופר פארם
את הערכה ניתן לרכוש לאחר הרשמה באתר ובעלות של 12.90 ₪. יש להגיע לחנות יחד עם האישור שהתקבל במייל, בצירוף תעודה מזהה של אחד ההורים ותעודת לידה. הערכה מכילה חבילת סימלאק 4000 גר’ שלב 1, מארז קטן של האגיס עם 8 חיתולים וחבילה קטנה של מגבונים, מוצץ של לייף, ספרון לעגלה וחטיף אנרגיה. ההרשמה מתבצעת דרך אתר סופר פארם

ערכת לידה של שופרסל
בחודשים האחרונים החלו בשופרסל למכור תרכובות מזון לתינוקות תחת המותג שופרסל. עם השקת תרכובת המזון החלו לחלק גם ערכות לידה בחינם לחלוטין לחברי מועדון. הערכה מכילה חבילת תרכובת מזון שלב 1, זוג מוצצים, צמרוני אוזניים וחבילת מגבונים לחים. אין צורך בהרשמה מראש, אך צריך להיות חברי מועדון ולהגיע לסניף בצירוף תעודת לידה.

ערכת לידה והדרכה של צעדים ראשונים
מדובר בפגישה עם אחת מנציגות חברת “צעדים ראשונים” המגיעה לבית היולדת עד ארבעה חודשים לאחר הלידה. הנציגה מביאה עמה סל מוצרים במתנה ומסבירה על השימוש בהם. המוצרים שמקבלים נכון לפברואר 2017 הם מארז של ארבעה חיתולי האגיס עם משטח החתלה וחבילה מוקטנת של מגבונים, שובר לקופסת נוטרילון 400 גר’ וצמיד הנקה, מוצץ של מאמ, ספר לעגלה של טיפטיפות, סינר של מיננה עם שובר הנחה של 50 ₪ לקנייה באתר, ערכת דוגמיות של סבוקלם ודוגמיות קרם רגליים של תפוח.
כדי לתאם פגישה נרשמים באתר וחברת צעדים ראשונים תיצור קשר לתיאום פגישה.

דוגמיות
מעבר לערכות הלידה, חברות רבות מאפשרות להזמין דרך האתר מוצרים להתנסות.
בחברת לנסינו אפשר להזמין דוגמית של משחת הנקה, יחד עם זוג רפידות הנקה ושתי שקיות להקפאת חלב
 במטרנה תוכלו לקבל כפית להכנת חצי מנה ומאריך כפית
בייבי פסטה שולחים דוגמית וקופון הנחה
טיטולים נותנים דוגמיות של חיתולים על פי השלב הנבחר
גם דרך האגיס אפשר להזמין דוגמיות של חיתולים לפי השלב הרצוי
וגם בייביסיטר שולחים חיתולים להתנסות


השורה התחתונה







תגובה 1: