יום ראשון, 21 ביוני 2020

יש מתנות חינם: המדריך המלא לקבל ערכות לידה ודוגמיות שנת 2020


הגעת תינוק חדש לעולם היא אירוע משמח ומרגש מאוד אבל גם מלווה בלא מעט הוצאות,  אחת הדרכים לחסוך כסף וגם להתנסות במגוון של מוצרים היא הזמנה של ערכות לידה ודוגמיות

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר ערכות לידה של מותגי התינוקות המובילים בשיתוף החנויות למוצרי ילדים ותינוקות. הערכות נמכרות לרוב במחירים סמליים מאוד, כאשר ליצרניות יש כמובן אינטרס מובהק שההורים הצעירים יתרגלו למוצרים שלהם ויעדיפו אותם. אבל גם ההורים מרוויחים מוצרים במחירים מוזלים ואפשרות להתנסות במגוון של מוצרים כדי להחליט מה הכי מתאים לתינוק החדש מבלי לרכוש אותם במחיר מלא. לצד ערכות הלידה אפשר לקבל גם דוגמיות בחלק מהחברות, דרך הרשמה באתר החברה והשארת פרטים.





אז מה אפשר לקבל והיכן? הנה כל הפרטים

ערכה צעד ראשון של מוצצים וצעדים ראשונים

רשת מוצצים בשיתוף צעדים ראשונים מאפשרת לרכוש את ערכת הלידה החל מהחודש הרביעי להריון ועד שבוע לאחר הלידה. הערכה עולה 29 ₪ ומקנה גם חברות במועדון של מוצצים.  מעבר לכך היא מכילה את המוצרים הבאים: בקבוק מאמ, מוצץ מאמ, מרכך כביסה סנו מקסימה 500 מ"ל, סבון רחצה בייבי כיף 90 מ"ל, מברשת שיניים אורביטול, ג'ל חיטוי לידיים של סנו 100 מ"ל, ערכת התנסות של האגיס שכוללת מספר חיתולים, חבילת מגבונים קטנה ומשטח החתלה ושובר לפחית מטרנה גולד 400 ג' שלב 1. 
לקבלת הערכה יש להירשם באתר צעדים ראשונים, בסיום ההרשמה ישלח שובר לכתובת המייל אותו יש להציג בחנות מוצצים.






ערכת בקרוב אצלך של שילב

בשילב נמכרת ערכה שמיועדת לנשים בהריון ועד חודש לאחר הלידה, היא עולה 29.9 ₪. הערכה מכילה חבילת סימילאק גולד שלב 1, חבילת סימילאק קומפורט, מוסטלה ג'ל רחצה 20 מ"ל, מוצץ אוונט, בקבוק אוונט נטורל, מארז 4 רפידות הנקה של לנסינו, קרם החתלה 10  מ"ל של מוסטלה, ארגונית לעגלה של סימילאק, ומארז התנסות של האגיס שמכיל מספר חיתולים, חבילת מגבונים קטנה ומשטח החתלה חד פעמי. בעיני זאת אחת הערכות המשתלמות ביותר שיש היום, היא מכילה פריטים רבים בגודל מלא ומוצרים איכותיים מאוד. על מנת לקבל את הערכה יש להירשם באתר ולקבל קוד במסרון אותו ניתן לממש בסניפי שילב.


ערכה של סימילאק

את הערכה אפשר להזמין כבר במהלך ההריון או אחרי הלידה בעלות של 39.9 ₪, זאת הערכה היחידה שכוללת משלוח עם שליח עד הבית. כמעט כל המוצרים בערכה הם בגודל מלא וזאת בעיני ערכה משתלמת מאוד.  הערכה מכילה סימיליאק גולד שלב 1, סימיליאק קומפורט, בקבוק אוונט נטורל, מוצץ אוונט, משחת החתלה 100 מ"ל של ג'ונסון אנד ג'ונסון, תרחיץ ושמפו 500 מ"ל מסדרת מגע הכותנה של ג'ונסון, ערכת התנסות של האגיס שכוללת מספר חיתולים, חבילת מגבונים קטנה ומשטח החתלה. את הערכה אפשר להזמין דרך האתר או בטלפון 073-2471000


ערכת לידה של סופר פארם

אחת מהערכות הוותיקות והזולות שקיימות בשוק ולמרות מחירה הזול היא מכילה פריטים אטרקטיביים. את הערכה ניתן לרכוש לאחר הרשמה באתר ובעלות של 14.90 ₪. יש להגיע לחנות יחד עם האישור שהתקבל במייל, בצירוף תעודה מזהה של אחד ההורים ותעודת לידה. הערכה של סופר פארם משתנה לעיתים קרובות, אבל התמהיל הכללי של המוצרים נשמר. כרגע היא מכילה: מטרנה גולד אריזת 400 ג', בקבוק מאמ, משחת החתלה מוקטנת, 4 רפידות הקנה של לנסינו, מוצץ של לייף, מספר חיתולים של לייף וערכת התנסות של האגיס.

הצטרפו לקבוצה הצרכנית ותמשיכו לקבל מידע על מוצרים חדשים, מבצעים וטיפים צרכניים להורים ולילדים

 ערכת לידה והדרכה של צעדים ראשונים

במקרה הזה מדובר בהרבה מעבר לערכת לידה. דרך צעדים ראשונים ניתן לתאם פגישה עם אחת ממדריכות החברת שמגיעה עד לבית היולדת (עד חצי שנה לאחר הלידה) לפגישת הדרכה. המדריכות שמגיעות לבית היולדת בעלות השכלה בתחום התינוקות והן יכולות לסייע, להסביר ולייעץ ליולדת, דבר חשוב מאוד בתקופת ההורות הראשונית. מעבר לפגישה ולייעוץ המדריכה מביאה איתה גם סל מוצרים במתנה של חברות שעובדות בשיתוף פעולה עם חברת "צעדים ראשונים" סל המוצרים כולל: מארז התנסות של האגיס, חבילות פיטנס, חבילת קרקרים של פיטנס, צמיד הנקה, שובר לקבלת נוטרילון במתנה, ספר לעגלה שכולל קופון הנחה לויטמין D, תרחיץ ושמפו 50 מ"ל של ג'ונסון ותחליב לחות 50 מ"ל של גו'נסון מוצץ מאמ ושובר לקבלת פחית נוטרילון שלב 1 או 2 מהסופר פארם. הפגישה בעלות של 30 ₪, כדי לתאם פגישה נרשמים באתר וחברת צעדים ראשונים תיצור קשר לתיאום פגישה.

ערכת לידה של ויקטורי וDNA

את הערכה שעלותה 39.9 ₪ , ניתן לקבל החל משלב ההריון ועד חודש לאחר הלידה. כדי לקבל את הערכה יש להירשם בלינק, לאחר ההרשמה מקבלים קוד במסרון ואת הערכה ניתן לקבל בקופה הראשית בסניפי ויקטורי. חוץ מערכת המוצרים מקבלים גם מספר חבר מועדון של ויקטורי. הערכה זהה לערכת המוצרים של סימילאק ומכילה סימיליאק גולד שלב 1, סימיליאק קומפורט, בקבוק אוונט נטורל, מוצץ אוונט, משחת החתלה 100 מ"ל של ג'ונסון אנד ג'ונסון, תרחיץ ושמפו 500 מ"ל מסדרת מגע הכותנה של ג'ונסון, ערכת התנסות של האגיס שכוללת מספר חיתולים, חבילת מגבונים קטנה ומשטח החתלה. שימו לב שאם רכשתם את ערכת "בקרוב אצלך" של סימילאק לא תוכלו לקבל גם את הערכה הזאת במקביל.

ערכת התנסות של לנסינו

חברת לנסינו שמוכרת מוצרים תומכי הנקה מציעה גם ערכת התנסות במוצרים. את הערכה מקבלים בדואר לאחר הרשמה באתר. היא עולה 30 ₪ ומכילה את המוצרים הבאים: 12 רפידות הנקה, 4 שקיות לאחסון חלב, 3 דוגמיות משחת הנקה ובקבוק האכלה של לנסינו. לעומת ערכות אחרות בשוק, המחיר של הערכה יקר יחסית למה שמקבלים בה. היא משתלמת רק אם אתם יודעים שתשתמשו בבקבוק האכלה של החברה. בעיני הערכה הזאת קצת מפספסת את המטרה, ערכת לידה צריכה לאפשר התנסות במוצרים במחיר נגיש ומארז ההתנסות הזה לא אטרקטיבי בעיני, גם לא לנשים מניקות.
בעבר היה ניתן לקבל ערכות לדה גם ברמי לוי, שופרסל ומאמא גורו, לעיתים הערכות האלה חוזרות למלאי ושווה לבצע בדיקה.

דוגמיות

חוץ מערכות הלידה המוזכרות, חברות רבות מאפשרות להזמין דרך האתר מוצרים להתנסות.
פמפרס מעניקים חבילת חיתולים שלב 1 ללא עלות בהרשמה למועדון.
במטרנה תוכלו לקבל כפית להכנת חצי מנה ומאריך כפית, את המוצרים ניתן לקבל ברשת מוצצים בהרשמה מראש.  
בייבי פסטה שולחים דוגמית וקופון הנחה.
וגם בייביסיטר שולחים חיתולים להתנסות.

הצטרפו לקבוצה הצרכנית ותמשיכו לקבל מידע על מוצרים חדשים, מבצעים וטיפים צרכניים 


6 תגובות:

  1. את הערכה של סימילאק (ובעצם של dna) אפשר לקבל רק פעם אחת.. לקחתי אותה ברשת מוצצים וכשנרשמתי לאתר של סימילאק בנוסף שלחו לי הודעה שכבר קיבלתי חבילה. אולי אם נרשמים לפני האיסוף יעבוד..

    השבמחק
  2. צעדים ראשונים לא שלחו לנו כלום למרות מספר פניות....

    השבמחק
  3. בערכה של ויקטורי לא היה קרם ושמפו של גונסונס, שמו של ביבי כי, במקום. בערכה של שילב לא הייתה ארגונית ורפידות הנקה. אלו 2 ערכות שקניתי עד עכשיו

    השבמחק
  4. הזמנתי ערכה משילב וסימילאק, לפי שירות לקוחות של סימילאק זה אותו דבר. אי אפשר לקבל גם וגם.

    השבמחק
  5. איך נרשמים לערכה של ויקטורי מי יודעת?

    השבמחק
  6. הערכה של סופרפארם מאד מאכזבת, לא שווה מאמץ בכלל. היו בה רק כמה דוגמיות, חטיף אנרגיה, עיתון ומטרנה. לא היה מוצץ, לא בקבוק, לא רפידות הנקה.

    השבמחק