יום שני, 15 ביוני 2020

שבוע הספר בוטל, היכן תוכלו לרכוש ספרים במבצע?


בפעם הראשונה מזה 59 שנים אירועי שבוע הספר בוטלו בשל נגיף הקורונה וחגיגת הספרים שהייתה אמורה להתקיים ממש בימים אלו, תתקיים רק בשנה הבאה.

את ההחלטה על ביטול שבוע הספר קיבלו בהתאחדות הוצאות הספרים בישראל מתוך הבנה שבעקבות הגבלות ההתקהלות ושמירת המרחק בשל נגיף הקורונה, שבוע הספר במתכונתו הרגילה לא יוכל להתקיים. כך, לראשונה מאז היווסדו שבוע הספר העברי כפי שאנחנו מכירים אותו לא יתקיים ואת הירדים הגדולים, הדוכנים החגיגיים, הסופרים והספרים הרבים, נפגוש כנראה רק בשנה הבאה.
למרות ביטולו הרשמי של שבוע הספר בחנויות הספרים ובהוצאות הגדולות מציינים את שבוע הספר בצורה קצת אחרת ומציעים שלל מבצעים.

סטימצקי

בסטימצקי מציעים שני ספרי קריאה ועיון ב99 ₪, ספרי ילדים ונוער נמכרים במבצע של שלושה ספרים ב99 ₪  וספרים שלא משתתפים במבצע מוצעים ב20-25% הנחה. באתר האינטרנט מוצעים ספרים בהנחות של עד 80%.

צומת ספרים

גם בצומת ספרים מציעים במהלך חודש יוני שני ספרים למבוגרים ב99 ₪ ושלושה ספרי ילדים ונוער ב99 ₪, אם תרצו לרכוש ספר נוסף תשלמו 49 ₪ לספר למבוגרים ו33 ₪ לספר ילדים ונוער. ברשת יקיימו במהלך החודש גם שעות סיפור דיגטליות בעמוד הפייסבוק.

אתר עברית

"עברית" הינה חנות הספרים הדיגיטליים הגדולה בישראל המציעה גם אפליקציה ייעודית לקריאת ספרים.  במהלך חודש יוני ישתלטו על האתר בתורות הוצאות הספרות השונות הפועלות בארץ. הגולשים יהנו מהמלצות מיוחדות ובלעדיות על עשרת הספרים הטובים ביותר שפוספסו על המדפים מטעם כל הוצאה, ויוכלו לדפדף בין ה"דוכנים" השונים ולהכיר את סופרי ההוצאות. הממליצים הינם מו"לים ועורכים מטעם כל הוצאה והוצאה, מהמוכרים והמוערכים בארץ. בנוסף יוכלו הגולשים לרכוש ספרים בהנחות משמעותיות – 40% על (כמעט) כל הספרות הדיגיטלית באתר, שלושה ספרי ילדים מודפסים ב-99 ₪ ושני ספרי מבוגרים מודפסים ב-99 ₪.

ידיעות ספרים

גם בהוצאות הספרים מציעים מספרים במהלך החודש בידיעות ספרים כל האתר ב-50% הנחה למעט ספרים חריגים שעולים יותר מ-148₪, משלוח בחינם מעל 199 ₪.

מודן וכתר

50% הנחה על כל הספרים במהלך חודש יוני ומשלוחים בחינם מעל 139 ₪.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של השורה התחתונה ותישארו מעודכנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה