יום שבת, 29 בפברואר 2020

בדיקת השורה התחתונה: בקבוק Zero Zero של המותג Suavinex


מה חשבנו על הבקבוק החדש של סובינקס שמבטיח תמיכה מלאה בהנקה ומניעת גזים? בדיקת השורה התחתונה

מותג Suavinex  השיק לאחרונה את הבקבוק החדש Zero Zero. בקבוק שתומך בהנקה, במניעת בלבול פטמות ובמניעת גזים.
הבקבוק החדש למעשה מנסה לחקות את הפיזיולוגיה של צינוריות החלב בשד בזמן ההנקה. הוא מורכב מבקבוק, שקית פנימית ופטמה. השקית שמצויה בתוך הבקבוק יוצרת ואקום ומונעת כניסת אוויר מבחוץ ובכך מסייעת במניעת גזים.

הפטמה של הבקבוק מדמה פטמה טבעית, הן מבחינת הצבע שהוא בצבע גוף והן מבחינת המרקם כאשר פטמת הבקבוק עשויה מסיליקון שמדמה מרקם של פטמה. פטמת הבקבוק גם ארוכה יותר מהבקבוקים המוכרים והבסיס של הפטמה מקומר ובכך מתאפשרת תנוחה טבעית שדומה יותר ליניקה גם מבחינת הזווית וגם מבחינת המראה והתחושה.

הבקבוק מגיע עם שלוש אפשרויות זרימה שונות
 A – זרימה שניתנת להתאמת עוצמת היניקה ומתאימה לתינוקות יונקים. לפטמה יש פס ולא חור כדי שהבקבוק יגיב לעוצמת היניקה של התינוק. בתחילת ההנקה התינוק יונק בעוצמה חזקה ולאט לאט לקראת סיום הארוחה הוא מחליש את הזרם. הפטמה הזאת מתאימה לתינוקות יונקים בעיקר אבל גם לתינוקות שניזונים מבקבוק באופן בלעדי בשלב הראשון לחייהם.
S – זרימה איטית- משחררת זרימה מוגבלת של נוזל. מיועדת לחודשים הראשונים של ההאכלה בתמ"ל.
M – זרימה בינונית- מאפשרת זרימה של כל סוגי הנוזלים בעלי סמיכות בינונית, מותאמת לשלב התחלת מוצקים.

הנה סרטון של יועצת ההנקה שרית פאר שמסבירה על השקית הפנימית בתוך הבקבוק ועל צורת היניקה מהפטמה


בדקנו ומצאנו

נשים שמניקות באופן בלעדי וניסו לשלב בקבוקים בוודאי מכירות את הקושי במציאת בקבוק מתאים ותומך הנקה. כמעט כל הבקבוקים בעלי חור גדול מדי ותינוק שמורגל ביניקה מתקשה לשתות מהם בלי שהחלב נשפך. כאמא לילד שני שיונק שמחתי לשמוע שיש בקבוק שמתאים גם לתינוקות יונקים.

התינוק שלי כבר בן עשרה חודשים ואוכל מוצקים אבל עדיין יונק מספר ארוחות ביום ובתקופה האחרונה אני רוצה להתחיל לשלב לו בקבוקים ולכן שמחתי מאוד לנסות את הבקבוק החדש. הצורה של הבקבוק ומרקם הפטמה באמת ייחודים ומזכירים יותר את המבנה הטבעי. ליונק הפרטי שלי היה פשוט מאוד להתרגל לבקבוק הזה בשימוש עם חלב שאוב. מבנה הבקבוק אכן היה לו נוח יותר ואיפשר לו לינוק מהבקבוק בצורה נוחה בלי שהחלב נשפך לו מהפה.

המבנה הייחודי של הבקבוק יחד עם שקית הסיליקון הפנימית מצריך מעט למידה והתעסקות שונה מבקבוקים רגילים אבל אחרי כמה פעמים מתרגלים לזה.

כמה זה עולה לנו?

את הבקבוק החדש ניתן להשיג ברשת שילב בלבד והוא מגיע בשני גדלים 180 מ"ל ו-270 מ"ל. אפשר גם לקנות סט שכולל בקבוק עם 2 פטמות או זוג פטמות בנפרד.
מחיר לבקבוק 180 מ"ל הוא  79.9 ₪ , סט יעלה 119 ₪  וזוג פטמות עולות 44.9 ₪.

המחיר הבסיסי של הבקבוק לא זול ביחס לבקבוקים אחרים בשוק, רובם עולים מחצית ממנו וזה בהחלט פרמטר שצריך לקחת בחשבון. אבל, כאמא שבילד הראשון קנתה מספר לא מבוטל של בקבוקים שאף אחד מהם לא התאים לתינוק יונק אני בהחלט מעדיפה לקנות בקבוק קצת יותר יקר שאני יודעת שיתאים לתינוק שלי.

הצטרפו לקבוצה Mommy money  - צרכנות לאמהות ותקבלו את כל המידע על מוצרים חדשים, מבצעים וטיפים צרכניים להורים ולילדים

*המוצרים בכתבה התקבלו לסקירה






יום חמישי, 20 בפברואר 2020

רשתות האופנה והביגוד מסתערות על שוק התחפושות לפורים


רשתות אופנה רבות יצאו עם קולקציית תחפושת חדשה לקראת חג הפורים ומצטרפות לחנויות האביזרים והצעצועים המסורתית שמוכרות תחפושות לחג.

שוק התחפושות והאביזרים לפורים מתפתח ומשתנה כל הזמן. האפשרויות הרבות להזמנת תחפושת מחו"ל והאלטרנטיבות שיש לצרכנים מחייבות את החנויות המקומיות להתאים את עצמם למצב החדש. לאחרונה, גם חברות האופנה החליטו לקחת חלק באווירת הפורים ומציעות תחפושת אופנתיות לצד בגדים.


כך למשל רשת האופנה טוונטיפורסבן השיקה לראשונה את קולקציית התחפושות האופנתיות לחג הפורים. טווח המחירים בקולקציה סביר מאוד ועומד על מחירים של 139.9-149.9 ₪ בקולקציה אפשר למצוא תחפושות כמו בת ים, נהגת מירוצים, אשת חלל, ויוניקורן. קולקציית התחפושת נמכרת בחנויות נבחרות ואפשר למצוא אותה גם באתר טוונטיפורסבן.










באתר טרמינל x התחילו כבר בשנה שעברה במכירת תחפושת והשנה הם ממשיכים בכך עם מגוון רחב יותר. באתר מוצעות תחפושות מלאות או פריטים בודדים ואביזרים לנשים, גברים וילדים. מחירי האביזרים והתחפושות נעים בין 9.9 ₪-259.9 ₪.  כך למשל תחפושת אוברול נאס"א לגברים עולה 169.9 ₪, תחפושת וונדרוומן לילדים תעלה 199.9 ₪, מניפה יפנית עולה 19.9 ₪ וקשת יוניקורן נמכרת במחיר זהה. היתרון הגדול באתר טרמינל x היא שהזמנה מגיעה יום למחרת.








רשתות האופנה לילדים מוכרות תחפושות מותאמות לגיל הרך


גם ברשתות האופנה לילדים ותינוקות מוכרים תחפושות ומתמקדים בתחפושות שמותאמות לפעוטות רכים. ברשת FOX BABY השיקו השנה לראשונה קולקציית תחפושות פורים לפעוטות. כל החליפות מוצעות ממידה nb עד מידה 2 ומורכבות משני חלקי לבוש בתוספת כובע. קולקציית התחפושות כוללת דמויות אהובות כמו באטמן, מיקי ומיני מאוס, פו הדב, חד קרן וכלב דלמטי. התחפושות נמכרות במחיר אחיד של 89.9 ₪.









  רשת שילב הוותיקה ממשיכה למכור גם השנה תחפושות לקטנטנים עד גיל שנתיים ומתמקדים בתחפושות נוחות ללבישה לפעוטות. קולקציית התחפשות כוללת תחפושת אריה, כלב, נמרה ופיה. התחפושות מגיעות עם אביזרי ראש, כובע או סרט שמתאימים לתינוקות וגם עם רגליות שמשלבות הדפסים מונעי החלקה. 










עשו לייק לעמוד הפייסבוק של השורה התחתונה ותישארו מעודכנים 



יום ראשון, 9 בפברואר 2020

נפרדים מהרב קו: מאפריל נתחיל לשלם באוטובוסים באמצעות אפליקציות


החל מחודש אפריל הקרוב נוכל להתחיל לשלם על נסיעות באוטובוסים באמצעות אפליקציות תשלומים ייעודיות שיחשבו עבור הנוסע את התעריף המשתלם ביותר עבורו

ממש בקרוב יוכלו כל נוסעי התחבורה הציבורית להיפרד לשלום מכרטיס הרב קו ולהתחיל לשלם עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית דרך הסמארטפון. בימים האחרונים החל פיילוט לבחינת נוחות ותקינות האפליקציות. בפיילוט משתתפים עשרות אנשים בלבד ובאמצעותם נבחנים השירותים החדשים.

 החל מאפריל אפשרות התשלום תהיה פתוחה לכל הנוסעים גם באוטובוסים וגם ברכבת ישראל וכל אחד מהנוסעים יוכל לבחור באיזה אפליקציה להשתמש, פייבוקס, מוביט או פנגו. בניגוד למהפכת התשלומים הקודמת שחייבה את ציבור הנוסעים לעבור להשתמש ברב קו במקום מזומן, כעת אפשרות התשלומים החדשה לא מוציאה משימוש את הרב קו אלא תמשיך לפעול לצידה. למרות שאפשר לבחור כיצד לשלם אפשרות התשלום באפליקציות צפויה להיות משתלמת יותר עבור רוב הנוסעים מאשר השימוש ברב קו.

תשלום באפליקציה משתלם יותר

נכון להיום בעת הטענת כרטיס הרב קו הנוסע בוחר מראש את סוג החוזה אותו הוא רוצה לטעון. כך ניתן לרכוש חופשי חודשי, חופשי יומי או לשלם רק על נסיעה חד פעמית. לעיתים הנוסע בוחר באפשרות שנראית לו המשתלמת ביותר אך בסופו של דבר מסתבר שחוזה נסיעה אחר היה עדיף.
בתשלום באפליקציות, התשלום לא נעשה בעת הנסיעה עצמה אלא רק בסוף החודש אז האפליקציה תבחר עבור הנוסע את החוזה המשתלם ביותר והתשלום יבוצע רטרואקטיבית.


איך זה יעבוד?

בכל האוטובוסים יפוזרו מדבקות ועליהן קוד QR שדרכו האפליקציה תזהה את קו האוטובוס שעליו עלה הנוסע. בעת העלייה לאוטובוס או לרכבת הנוסע צריך לבחור באפליקציה את אמצעי התחבורה הרלוונטי ואז לסרוק את מדבקת ה QR. בנסיעה ברכבת יתבקש הנוסע לסרוק את הקוד בתחנת העלייה ובתחנת הירידה.
הנוסע יצטרך לבחור את היעד אליו הוא נוסע (רלוונטי בנסיעות בין עירוניות) ובסיום תהליך זה יקבל הנוסע אישור על התשלום שאותו יוכל להציג במידת הצורך לפקח. בסוף החודש כאמור תחושב אפשרות התשלום המשתלמת ביותר עבוד כל הנסיעות שבוצעו במהלך החודש ורק אז הנוסע יחויב בפועל על הנסיעות שבוצעו.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של השורה התחתונה ותישארו מעודכנים