יום שני, 19 באוקטובר 2020

לגור במלון: בתי המלון שמציעים חדרים להשכרה לטווח ארוך

 אם תמיד חלמתם לגור במלון על הים, עכשיו אתם יכולים. רשת בתי המלון הגדולה בישראל מציעה חדרי בית מלון להשכרה לטווח ארוך

בתי המלון בישראל סגורים, התיירים מחו"ל לא נראים באופק וברשתות בתי המלון בישראל מחשבים מסלול מחדש. ברשת פתאל החלו להציע השכרת חדרים לטווח ארוך בתוך בתי המלון של הרשת.

בשלב זה החדרים מוצעים בבתי המלון הרודס בתל אביב ולאונרדו פלאזה בחיפה. שניהם ממוקמים על הים ומאפשרים חווית מגורים מרעננת. כדי להנות מהתענוג של חדר בבית מלון ממש על חוף הים תשלמו כ6000 ₪ בחודש. 


המחיר כולל מיטה זוגית, מקלחת, מיני בר, כספת, טלוויזיה עם חיבור ל- 
yes , שירות ניקיון פעם בשבוע, מים, חשמל, Wifi חינם ו-10% הנחה על שירותי המלון. תקופת השכירות נעה בין חודש לשנה.

רשת פתאל היא אמנם רשת בתי המלון הגדולה בישראל אך לא הראשונה להציע את השירות הזה. מזה מספר חודשים מציעים ברשתות נוספות השכרת חדרים לטווח ארוך. כך למשל ברשת מלונות בראון מציעים מזה מספר חודשים אפשרות מגורים בחדרי בתי המלון.

החדרים מוצעים במחירים של החל מ3500 ₪ וכוללים את עלות החשמל, מים, אינטרנט וטלוויזיה. בנוסף, יש מטבח משותף לכל שוכרי החדרים, לובי ואזור משותף עם מיטות שיזוף, ניקיון החדר בתוספת תשלום. גם במלונות אטלס מציעים שירות דומה במלון במרכז תל אביב והמחיר כ- 3500 ₪.  

ואם אתם מחפשים לשכור חדר במלון במיקום שונה מהרגיל תוכלו לשכור חדר בכפר הנופש ביאנקי. בכפר הנופש שבו 80 חדרים מוצעות יחידות דיור במחיר של החל מ2500 ₪ לחודש. היחידות בעלות חדר או שני חדרים, עם מזגן, מרפסת וחצר. המחיר כולל גם מים, חשמל, אינטרנט, ניקיון החדר והחלפת מצעים ומגבות פעם בשבוע. יתרון משמעותי נוסף הוא שבכל יחידת דיור יש מטבחון שכולל מקרר, כירה חשמלית, מיקרוגל וקומקום.

בתי המלון צפויים להישאר סגורים בתקופה הקרובה והם מחפשים דרכים יצירתית להישאר עם הראש מעל המים ולהתאים את עצמם למציאות המשתנה. אין ספק שבתקופה כזאת יש גם הרבה לקוחות שמחפשים את האפשרויות החדשות. חלק מהצעירים למשל מעדיפים לא להתחייב כרגע ושכירות חדר בלי התחייבות יכולה להיות עבורם פתרון טוב. כמובן שיש גם רבים שמחפשים פשוט שינוי אווירה במציאות של סגר ומיעוט מפגשים. נקווה שבקיץ הבא חדרי בתי המלון כבר יהיה מלאים בנופשים.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות

 

 

 

 

 

יום שני, 5 באוקטובר 2020

חנויות וירטואליות, משלוחי אקספרס וקניון עד הבית, כל החידושים בענף הקניות והמשלוחים

בשבועות האחרונים עם התפשטות נגיף הקורונה והסגר שהחל, ברשתות רבות ובקניונים מוצאים עוד ועוד פתרונות יצירתיים למשלוחים מהירים עד הבית וממגוון גדול של חנויות

בימי הסגר הולך וגובר הצורך לקבל מוצרים עד הבית ובמהירות. בסגר הראשון מערכי המשלוחים של רשתות רבות קרסו וחלק מהלקוחות קיבלו מוצרים ושירות רק לאחר שבועות ארוכים של המתנה. כעת נראה שרוב הרשתות שיפרו באופן משמעותי את מערכי המשלוחים ואף מצאו פתרונות יצירתיים של הזמנות טלפוניות מסניפים ומשלוחי אקספרס.

הקניון מגיע עד הבית

בקניונים שפעילותם ופעילות החנויות שבהם נפגעה בצורה משמעותית מאוד מצליחים למצוא פתרונות שמאפשרים את המשך הקנייה בקניון. כך למשל רשת קניוני עופר מאפשרת קנייה בחנויות הקניון כולל משלוח עד הבית ללא תשלום בקנייה מעל 50 ₪. השירות יוצע באמצעות אתר האינטרנט של קניוני עופר או דרך אפליקציית MY OFER שם ניתן לראות את מספרי הטלפון של החנויות להזמנה ואת רשימת החנויות המשתתפות במבצע.

גם בדיזנגוף סנטר בתל אביב מציעים בדומה לסגר הקודם משלוחים ממגוון חנויות. העסקים בקניון הוותיק מקבלים פלטפורמת מכירה אונליין באמצעות האתר של הסנטר ויכולים להמשיך ולמכור גם אם הם לא מחזיקים אתר או מערך משלוחים. רשימת החנויות מפורסמת באתר דיזנגוף סנטר יחד עם פרטים ליצירת קשר והמשלוחים ברובם מגיעים באותו היום. מחיר המשלוח מתחיל ב25 ₪ באזור גוש דן בלבד.

חווית קנייה מותאמת לעולם הווירטואלי

גם בתחום חווית הקנייה באינטרנט, הרשתות ממשיכות להמציא את עצמן. כך למשל רשתות ורדינון ונעמן השיקו לאחרונה שירות שמאפשר לערוך סיור וירטואלי בחנויות ולהתרשם מהמוצרים בחנות בצורה חווייתית. מעבר לכך השיקו ברשתות שירות המאפשר קנייה ישירה מהחנות באמצעות וואטסאפ או בשיחת טלפון מה שמאפשר גם לשלם בתווי קנייה וזה יתרון משמעותי מאוד.

בימי הסגר הקודם אחד המוצרים המבוקשים ביותר היה ספרים והרשתות התקשו לעמוד בביקוש הרב. לקראת תחילת הסגר הנוכחי התחילו ברשת צומת ספרים להציע משלוחים מהירים מהסניפים באמצעות הזמנה בוואטסאפ. רשימת הסניפים מפורסמת באתר ומחיר המשלוח עומד על 30 ₪ למשלוח שמגיע ביום למחרת.

גם ברשת סטימצקי ניתן לבצע הזמנה ישירות מהסניפים והמשלוחים מגיעים תוך 24 שעות, מחיר המשלוח גם בסטימצקי עומד על 30 ₪. מספרי הטלפון של הסניפים מפורסמים גם הם באתר החברה.

הביקוש למשחקים וצעצועים עולה

גם בתחום הצעצועים והמשחקים לילדים יש עלייה גבוהה בביקושים. הילדים כידוע נמצאים בבית והצורך להעסיק אותם שעות רבות גורם לעלייה משמעותית ברכישות.

ברשת טויס אר אס מציעים לצד משלוחים רגילים מהאתר גם משלוחי אקספרס שמגיעים מהיום למחר. ההזמנה מבוצעת טלפונית מסניפים נבחרים והמשלוח בחינם מעל סכום של 199 ₪. בתחום משלוחי האקספרס כמעט לא קיימים משלוחים בחינם וההטבה של רשת טויס אר אס מפתיעה לטובה.

גם באתר הצעצועים אמיגו מציעים משלוחים מהירים מאוד. הזמנות שיבוצעו עד השעה 14:00 יסופקו באותו היום והזמנות שיבוצעו לאחר מכן יסופקו ביום למחרת. מחיר המשלוח הוא 40 ₪ להזמנות עד 300 ₪ ומעבר לכך המשלוח יהיה בחינם. אם תרצו משלוח רגיל תקבלו אותו תוך שישה ימי עסקים ובחינם בהזמנות מעל 200 ₪.

הביקוש למוצרי תינוקות נותר גבוה גם בימי הסגר והענף שסבל מזמני משלוח ארוכים מאוד בימי הסגר הראשון ערוך כעת בצורה טובה יותר. ברשת שילב מציעים שירות של הזמנות מהסניפים ומשלוח עד הבית תוך 48 שעות. השירות ניתן בהזמנות מעל 200 ₪ בלבד ובמחיר של 35 ₪ למשלוחים בטווח של 20 ק"מ מהחנות הנבחרת. יתרון משמעותי הוא שניתן לשלם באמצעות זיכוי, גיפטקארד או buyme.

 

נראה שברשתות רבות למדו את לקחי הסגר הראשון ונערכו בהתאם על מנת להציע מערכי משלוחים יעילים ומהירים. יחד עם זאת, ברוב הרשתות משלוחי האקספרס יקרים יותר לעומת המשלוחים הרגילים שברובם עומדים על זמני משלוח ארוכים מאוד שלעיתים אורכים אפילו יותר מעשרה ימי עסקים. מוטב יהיה שלצד שירותי אקספרס חשובים ונצרכים מאוד יציעו ברשתות גם משלוחים רגילים בזמני הגעה סבירים. 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות.