יום חמישי, 20 ביולי 2023

יש מתנות חינם: המדריך המלא לקבל ערכות לידה ודוגמיות שנת 2023

ערכות לידה יכולות להיות דרך מצוינת לחסוך קצת כסף בין שלל ההוצאות שיש עם הולדת תינוק חדש. בשנים האחרונות יצאו עוד ועוד ערכות לידה של רשתות למוצרי תינוקות וחברות מסחריות כשכולן רוצות שניחשף למותגים שלהם במחיר מופחת ונקנה אותם בהמשך. ולמרות האינטרס המסחרי, זאת עסקה מצוינת להורים טריים לרכוש מוצרים במחירים מופחתים ולהחליט מהם המוצרים המתאימים עבורם מבלי לרכוש מוצרים רבים במחיר מלא

כדי שלא תלכו לאיבוד בין שלל הערכות השונות הנה המדריך המלא עם פירוט העלויות, המוצרים וכמובן השורה התחתונה, האם כדאי לרכוש או לא. זה אחד הפוסטים הכי אהובים בבלוג ולכן, בכל לידה אני מחדשת אותו והפעם ערכות לידה מעודכנת לשנת 2023.

ערכת לידה של סופר פארם

תכולה: מטרנה hmo שלב 1 700 גר', מוצץ לייף בייביז, בקבוק לייף בייביז, חבילת קפסולות lor, בקבוק מי עדן, ספרון עגלה של טיפטיפות עם קופון של 10 ש"ח הנחה לרכישת ויטמין די, מארז של האגיס עם חמישה חיתולים, משטח החתלה חד פעמי וחבילת מגבונים של 24 יחידות, דוגמית של ג'ל כביסה תינוקלין, משחת החתלה מוקטנת בפנטן בייבי 20 גר', דוגמית שמן רחצה של לה רוש פוזי, תיק רחצה עם בקבוקון סבון של ג'ונסון אנד ג'ונסון וכמובן שלל קופונים.

מחיר:  14.9 ש"ח
איסוף:  סניפי סופר פארם, לאחר הרשמה וקבלת קוד, רשמית צריך להציג ת.ז + אישור לידה, בפועל לא מבקשים בדרך כלל.
מתי ניתן לרכוש :מהלידה ועד שלושה חודשים לאחר מכן.
דירוג: 10
לטעמי זאת ערכת הלידה המשתלמת ביותר בשוק ואם אתם קונים רק אחת, תקנו אותה. היא נמצאת ברף התחתון של המחיר ומכילה פריטים רבים בגדלים מלאים והיחידה שמכילה תמ"ל במארז של 700 גר'. אהבתי שיש גם דברים פחות שגרתיים כמו קפסולות קפה. הדוגמיות דומות יחסית לשאר הערכות אבל בחישוב הכללי היא משתלמת מאוד.

ערכת לידה של צעדים ראשונים ומוצצים


תכולה
: בקבוק ומצץ מאמ, תרחיץ פמינה בגודל מלא, ספרון קרטון לעגלה של מיננה, שני חיתולי האגיס+משטח החתלה חד פעמי וחבילת מגבונים של 24 יחידות, 2 מארזי קוטקס של 8 פדים אחד ליום ואחד ללילה, דוגמיות של מרכך תינוקלין, מוצרים מוקטנים של מוסטלה: משחת החתלה וסבון רחצה.
מחיר: 29 ₪                                                                                                             איסוף:  סניפי מוצצים נבחרים, לאחר הרשמה וקבלת קוד.
מתי ניתן לרכוש: במהלך ההריון ועד שבוע לאחר הלידה.
דירוג: 6
 
29
ש"ח זה הרף העליון בתחום ערכות הלידה ולטעמי אין בה ערך מוסף לעומת ערכות אחרות, היא מכילה הרבה דוגמיות ומוצרים מוקטנים. בעבר היא הכילה גם פחית תמ"ל באותו המחיר וכעת המוצר ירד והמחיר נשאר. בעיניי ערכה שמקדמת מוצרים צריכה לעלות פחות או להכיל יותר. למי שמשתמש בכל מקרה בבקבוק ובמוצץ של מאמ או שרוצה להתנסות בהם ספציפית אני ממליצה לרכוש, אם לא אפשר לוותר.

קישור לערכה

ערכת לידה של be


תכולה:
 בקבוק טומי טיפי, מוצץ נוק, חבילת מגבונים בייביסיטר, חמישה חיתולי בייביסיטר, שני משטחי החתלה חד פעמיים, ארבע רפידות הנקה לנסינו, שלושה מוצרים מוקטנים: סבון רחצה ומשחת החתלה של מוסטלה ומשחת החתלה של בפנטן בייבי.
מחיר: 19.9 ₪
איסוף:  סניפי be, לאחר הרשמה וקבלת קוד.
מתי ניתן לרכוש: בשליש האחרון להריון ועד 90 יום מהלידה
דירוג: 7
המחיר של הערכה סביר ועלה לאחרונה מ14.9 בלי שום סיבה כי מדובר בערכה שמכילה בעיקר מוצרים מוקטנים ודוגמיות לצד בקבוק ומוצץ. אם אתם מתכוונים להשתמש או רוצים להתנסות בבקבוק או במוצץ או בשניהם כמובן, היא משתלמת. אם לא, לא הייתי קונה אותה רק בשביל דוגמיות.
קישור לערכה

 

שתי ערכות כמעט זהות הן בקרוב אצלך של שילב וסימילאק.


בקרוב אצלך של שילב

תכולה:  פחית סימילאק גולד, פחית סימילאק קומפורט, בקבוק אוונט נטורל, מוצץ אוונט ומספר מוצרים להתנסות: שני חיתולי האגיס+משטח החתלה חד פעמי וחבילת מגבונים קטנה, סבון רחצה ומשחת החתלה קטנות של מוסטלה ו2 רפידות הנקה של לנסינו.
מחיר: 29.9 ₪
איסוף: מסניפי שילב
מה עוד: הצטרפות למועדון שילב ללא עלות
דירוג: 10                                                                                                                              ערכה שווה שמכילה הרבה מוצרים בגודל מלא, מחיר של בקבוק אחד פחות או יותר ומקבלים המון מוצרים. למי שמשתמש בסימילאק זה בכלל סופר משתלם.
קישור לערכה 


עוד ערכה מאוד דומה היא של סימילאק

תכולה: פחית סימילאק גולד, פחית סימילאק קומפורט, בקבוק אוונט נטורל, מוצץ אוונט ומספר מוצרים להתנסות: שני חיתולי האגיס+משטח החתלה חד פעמי וחבילת מגבונים קטנה, 3 מוצרים מוקטנים של וולדה: משחת החתלה, תחליב וגוף ותחליב רחצה.
מחיר: 19.9 ₪
איסוף: משלוח עד הבית
דירוג: 10
גם כאן, ערכה מאוד משתלמת, עם מוצרים בגדלים מלאים ואין ספק שהמשלוח עד הבית מאוד משתלם.
קישור לערכה


לא תמיד אפשר לקבל את שתי הערכות, אני נרשמתי לשתיהן והצלחתי, ממליצה קודם לנסות להירשם לשתיהן ורק אחר כך לאסוף/לתאם משלוח.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "הצרכנית" ותישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הצרכנות וגם במבצעים וקופונים שיחסכו לכם כסף